קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות3
ציון בריאות76
מגזין

מרק עדשים אדום בקארי קוקוס

מרק עדשים אדום בקארי קוקוס
מרק קארי קוקוס אדום עדשים יכול להיות רק הודי מתכון שאתה מחפש. במנה עיקרית זו יש 750 קלוריות, 23 גרם חלבון ו 39 גרם של שומן למנה. מתאים ל-3 מנות. המתכון הזה מכסה %39 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם אבקת קארי, בטטה, רסק עגבניות, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב אבקת קארי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,גלידת קארי עם מנגו ופיסטוק כקינוח. הסתיו יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן ותפריט טבעוני. עם כפית ציון של 97% המנה הזאת מעולה. מתכונים דומים: מרק קארי עדשים קוקוס, מרק קארי קוקוס עדשים רק בשבילך, ו מרק קארי קוקוס תאילנדי.

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ הם בחירות נהדרות עבור הודי. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. הכרמים והיקב Illahe Gruner Veltliner עם דירוג 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
כרמי Illahe ויקב Gruner Veltliner
כרמי Illahe ויקב Gruner Veltliner
ניחוחות של תפוח ירוק ומלפפון בסגנון מקסיקני (הערות של צ ' ילי וסיד) עם חיך של ריבה שן הארי, אבן רטובה, פריחת אגס, קיווי, אספסת.התסיסה החבית acacia שלנו משאיל את הפה מרקם של יין זה כי הוא מבטא על ידי גימור פלפל לבן grüner קלאסי.