קושיבינוני
מוכן ב55 דק.
מנות4
ציון בריאות61
מגזין

מרק עדשים טבעוני חריף

מרק עדשים טבעוני חריף
מרק עדשים טבעוני חריף נטול גלוטן, וטבעוני ומספק כ 4 מנות. מנה אחת מכילה 107 קלוריות, 4 גרם של חלבון ו2 גרם של שומן. המתכון הזה מכסה %12 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה עובד הכי טוב כמו מרק, והוא נעשה בערך 55 דקות. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור סתיו. לך לחנות ותביא קינואה, זנגביל טחון, פטריות ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. . אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, מתכון זה מרוויח ציון כף של 97% וזה מרהיב. מתכונים דומים: מרק עדשים חריף עם צ'יפוטלה: חלבון ארוז טוב טבעוני, עדשים טבעוניים + קציץ בשר קינואה, ו Lentil קינואה בולונז רוטב / ספר שעועית טבעוני הגדול # סקירה.

הוראות

1
מערבבים מים, סלרי, עדשים, קינואה, גזר, פטריות, אבקת צ 'ילי, כמון, וג' ינג ' ר בסיר. מכסים סיר ומבשלים מרק על אש בינונית-נמוכה עד ירקות ועדשים מכרזים, 45 עד 60 דקות.
מרכיבים שתצטרך
1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
טבעות פלפל אדום מתוק מתוקטבעות פלפל אדום מתוק מתוק
1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט
עדשיםעדשים
צרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך
תערובת סלאו קולי בשלושה צבעיםתערובת סלאו קולי בשלושה צבעים
4 פיתות גדולות מחיטה מלאה, בקוטר של כ-8 ס"מ, מחוממות4 פיתות גדולות מחיטה מלאה, בקוטר של כ-8 ס"מ, מחוממות
¼ כפית אורגנו¼ כפית אורגנו
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף