קושימומחה
מוכן ב1 ש, 45 דק.
מנות6
ציון בריאות7
מגזין

מרק צ'דר פטריות תפוחי אדמה כרישה

מרק צ'דר פטריות תפוחי אדמה כרישה
מרק צ'דר פטריות תפוחי אדמה כרישה עשוי להיות רק הר ד' אובר שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה %13 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה משמש 6. מנה אחת מכילה 263 קלוריות, 9 גרם חלבון, ו 12 גרם שומן. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. הסתיו יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. מתכון זה מכלמתכונים דורש גבינת צ'דר, מרק עוף, קמח ופטריות פורטובלו. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 1 שעה ו 45 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 38%. ציון זה הוא רע למדי. מתכונים דומים: מרק תפוחי אדמה-כרישה-פטריות, מרק צ'דר תפוחים כרישה, ו מרק כרובית, כרישה וגבינת צ'דר.

הוראות

1
במחבת מבשלים כרישה, שום ותפוחי אדמה ב -1 כף חמאה ושמן הזית על אש נמוכה בינונית, תוך ערבוב לעיתים קרובות. אל תאפשר לתפוח אדמה להשחים.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
חמאהחמאה
שוםשום
תפוח אדמהתפוח אדמה
כרישהכרישה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מניחים חרדל, מלח, פלפל, מלח סלרי וקמח יחד בקערה. מקציפים בהדרגה מים ומרק עוף עד לקבלת תערובת אחידה. מערבבים לתערובת תפוחי אדמה ומביאים לרתיחה. להפחית לרתיחה, ומבשלים במשך שעה 1.
מרכיבים שתצטרך
מרק עוףמרק עוף
מלח סלרימלח סלרי
חרדלחרדל
פלפלפלפל
תפוח אדמהתפוח אדמה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מיםמים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
3
מועכים תפוחי אדמה מרוככים ביד כך שהם יישארו גושים. מערבבים פנימה גבינות צ ' דר ופרמזן עד להמסה, ואז מוסיפים חלב אך לא מרתיחים. מבשלים פטריות על אש בינונית גבוהה בכף 1 החמאה שנותרה עד לריכוך.
מרכיבים שתצטרך
פטריותפטריות
פרמזןפרמזן
תפוח אדמהתפוח אדמה
גבינת צ ' דרגבינת צ ' דר
חמאהחמאה
חלבחלב
4
מוסיפים למרק ומערבבים.
מרכיבים שתצטרך
מרקמרק
5
מגישים מיד עם קרוטונים, אם רוצים.
מרכיבים שתצטרך
קרוטוניםקרוטונים

מרכיבים

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

אנטיפסטי בתפריט? נסה להתאים עם יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. מוסקטו ורוד תוסס יחף עם דירוג 4.9 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
מוסקטו ורוד יחף
מוסקטו ורוד יחף
מוסקטו ורוד מבעבע יחף הוא מתוק ועסיסי עם ניחוחות וטעמים נפיצים. הכי מוגש צונן (36-40 מעלות פרנהייט), זה מבעבע יש ניחוחות וטעמים של יסמין מנדרינית כתום משלימים פטל אדום, תות ורימון. תיהנו מהגימור הקרמי והעסיסי!