קושיקשה
מוכן ב1 ש, 5 דק.
מנות10
ציון בריאות2
מגזין

מרק רוטבגה שמנת

מרק רוטבגה שמנת
מרק Rutabaga קרמי דורש כשעה ו-5 דקות מתחילתו ועד סופו. למנה זו יש 214 קלוריות , 5 גרם חלבון ו -8 גרם שומן למנה. תמורת 84 סנט למנה , מתכון זה מכסה 7% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. והוא מתאים להגשה ל 10 מנות סועדים. אדם אחד ניסה ואהב את המתכון הזה. זה יהיה להיט באירוע הסתיו שלך. גשו לסופר וקנו חמאה, מלח, רוטבאגס ועוד מספר מצרכים כדי להכין אותו היום. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה צמחונית ללא גלוטן ולקטו אובו . אם לוקחים בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה זוכה לציון של 21% , וזה די גרוע. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים הבאים: מרק רוטבגה שמנת ושעורה , רוטבגה שמנת, רוטבגה קצפת מעושנת , ורוטבגה מרוסקת קרמית עם בצל מקורמל .

הוראות

1
מטגנים בתנור הולנדי בצל וסלרי בחמאה עד לריכוך.
מרכיבים שתצטרך
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
צרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
2
מוסיפים את הרוטאבאגס, האורז, המים ו-2-1/2 כוסות מרק. להביא לרתיחה. להפחית את החום; מבשלים, ללא מכסה, במשך 25-35 דקות או עד שהרוטבאגס רכים.
מרכיבים שתצטרך
רוטבגהרוטבגה
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
3
בבלנדר מכסים ומעבדים מרק בקבוצות עד לקבלת מרקם חלק. מחזירים הכל למחבת. מערבבים פנימה את החלב, המלח, הפלפל ושארית המרק; לחמם (לא להרתיח).
מרכיבים שתצטרך
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)
ציוד שתשתמש בו
ליקריץ 42 מחרוזות אדומותליקריץ 42 מחרוזות אדומות
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
4
מקשטים מנות בשמנת חמוצה ועירית.
מרכיבים שתצטרך
צ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק
פרוסים לחתיכות של 1/2 אינץ', שוטפים ושומרים עלים יפים, לקישוטפרוסים לחתיכות של 1/2 אינץ', שוטפים ושומרים עלים יפים, לקישוט

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוזה מבעבע הם בחירה מצוינת עבור אנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. ה-Bubbly Pink Moscato היחפה עם דירוג של 4.9 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
מוסקטו ורוד בועת יחפה
מוסקטו ורוד בועת יחפה
Moscato Bubbly Pink היחפה מתוק ועסיסי עם ניחוחות וטעמים נפיצים. מומלץ להגיש מצונן (36-40 מעלות פרנהייט), לבעבוע הזה יש ניחוחות וטעמים של יסמין ותפוז מנדרינה בתוספת פטל אדום, תות ורימון. תיהנו מהגימור הקרמי והעסיסי!