קושימומחה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות30
ציון בריאות8
מגזין

משמר גויאבה

משמר גויאבה
שימורי גויאבה עשויים להיות רק התבלין שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה %8 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן, ומתכון טבעוני יש 179 קלוריות, 2 גר' של חלבון, ו 1g של שומן למנה. והוא יספק כ 30 מנות. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 15 דקות. אם יש לכם סוכר, סוכר, מים, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. . נסו גויאבה שיפון קאפקייקס מקלחת התינוק: נהדר רק אם אתה אוהב גויאבה, גבינת גויאבה (גויאבה פסטלילוס), ו שימורי תאנים (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים את הגואבות בסיר גדול וממלאים עם מספיק מים כדי לכסות, על 2 ליטרים. מביאים לרתיחה, ואז מבשלים מעל חום בינוני במשך כ 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
גויאבהגויאבה
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
מסננים פירות ועוברים דרך מסננת או טחנת מזון להפוך עיסת.
מרכיבים שתצטרך
פירותפירות
ציוד שתשתמש בו
מסננתמסננת
3
מניחים את עיסת נירוסטה או סיר נחושת ומערבבים 4 כוסות של סוכר ומיץ תפוזים. מבשלים מעל חום בינוני, ערבוב כל הזמן עם כף עץ, עד התערובת עבה מספיק כדי לקלף את החלק התחתון של המחבת.
מרכיבים שתצטרך
מיץ תפוזיםמיץ תפוזים
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
כף עץכף עץ
מחבתמחבת
סירסיר
4
מכסים את פני השטח של מחבת ג 'לירול 10x15 אינץ' עם כמחצית מהסוכר הנותר.
מרכיבים שתצטרך
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
יוצקים את תערובת גויאבה חמה על זה ומפזרים את הסוכר שנותר מעל.
מרכיבים שתצטרך
גויאבהגויאבה
סוכרסוכר
6
תן לזה להתקרר לטמפרטורת החדר. כאשר מקורר, לחתוך לריבועים לעטוף עלים יבשים plantain אם אתה רוצה. אתה יכול לעטוף בנייר שעווה או צלופן אם העלים אינם זמינים.
מרכיבים שתצטרך
3 עד 4 פאונד דג חרב טרי, פרוס למנות 1/2 אינץ' (בערך 2 לאדם, 3 עד 4 אונקיות כל אחת)3 עד 4 פאונד דג חרב טרי, פרוס למנות 1/2 אינץ' (בערך 2 לאדם, 3 עד 4 אונקיות כל אחת)
עוטףעוטף