קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות1
ציון בריאות83
מגזין

מתכון קציצה איטלקי עם פסטה בזיליקום פסטו

מתכון קציצה איטלקי עם פסטה בזיליקום פסטו
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל מתכון קציצה איטלקי עם בזיליקום פסטו פסטן. מנה אחת מכילה עד 99 גרם חלבון 90 גרם של שומן, וסך הכל 1823 קלוריות. המתכון הזה מכסה %69 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 1 מנות. מתכון זה מ glutenfreegoddess.blogspot.com יש 213 אוהדים. הכנת המנה לוקחת כ 30 דקות. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. לכו לחנות ותביאו פטרוזיליה, קטשופ מיור גלן, ספגטי אני משתמש בספגטי אורז טינקיאדה, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. כדי להשתמש עד מולסה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,תערובת עוגיות מולסה כקינוח. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. נסו מתכון סלט פסטה בזיליקום איטלקי, קציצת הודו קפרזה אפויה עם עגבניות מיובשות, מוצרלה ובזיליקום פסטו, ו מתכון פסטו Basil Walnut Pesto (מתכונים דומים).

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

קיאנטי, טרביאנו וורדיקיו הם הבחירה הראשונה שלי לאיטלקית. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Casaloste קיאנטי Classico Riserva. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 28 דולר.
Casaloste קיאנטי Classico Riserva
Casaloste קיאנטי Classico Riserva
צבע אדום אודם אינטנסיבי. זר הפרחים משלב ניחוחות פירותיים אופייניים של סנג ' ובזה (כגון אוכמניות, מרסקה בשלה, שזיף) עם הערות אלגנטיות של עץ. על החיך הוא קטיפתי והרמוני עם איזון מעולה בין חומציות טאנינים מתוקים. יישון יין, נותן את המיטב מהשנה ה -5 לאחר היבוליםזה הולך עם בשר אדום בגריל. ההרמוניה שלה ואת הטיפוסיות הם גם מרומם בצורה מושלמת על ידי גבינות מיושנות.