קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות23
מגזין

מתנע ענבי בר

מתנע ענבי בר
Starter Grape Wild עשוי להיות מתכון טוב להרחבת תיבת מתכוני התוספת שלך. מתאים ל-4 מנות. מנה אחת מהמנה הזו מכילה כ-5 גרם חלבון, 1 גרם שומן ובסך הכל 180 קלוריות. תמורת 55 סנט למנה, המתכון הזה מכסה 10% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 45 דקות. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-39 יגידו שהוא הגיע למקום. זה מובא אליך על ידי Allrecipes. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה ללא חלב, צמחונית לקטו אובו וטבעונית. אם לוקחים בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה זוכה לציון של 83%, וזה מעולה. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם עוף, סלט אורז בר וענבים, שפריצר מנטה ענבים עם קוביות קרח ענבים ובצל בר כבוש עם דבש ורוזמרין בר.

הוראות

1
גזע ענבים לתוך קערת ערבוב בינונית. מועכים בידיים. מכסים בבד גבינה ומניחים בצד לשלושה ימים בטמפרטורת החדר.
מרכיבים שתצטרך
ענביםענבים
ציוד שתשתמש בו
רוטב סויה 1 כף שומשום, קלוירוטב סויה 1 כף שומשום, קלוי
2 כפות סורגום או מולסה2 כפות סורגום או מולסה
2
לאחר שלושה ימים אמורות להיות בועות במיץ הענבים, דבר המעיד על תחילת התסיסה. מסננים נוזל וזורקים עורות. מחזירים לקערה ומערבבים פנימה 1 כוס קמח מלא. מניחים בצד ל-24 שעות בטמפרטורת החדר.
מרכיבים שתצטרך
גרעיני חמנייה מלוחים נוספים, לא חובהגרעיני חמנייה מלוחים נוספים, לא חובה
מיץ ענביםמיץ ענבים
ציוד שתשתמש בו
אגוזי קשיו קלויים ללא מלח, קצוצים גסאגוזי קשיו קלויים ללא מלח, קצוצים גס
3
מודדים 1 כוס מתנע, זורקים כל תוספת, ומעבירים למיכל 1 ליטר זכוכית או קרמיקה עם מכסה. מערבבים פנימה 1 כוס מעט קמח לחם ו 1 כוס מים. התערובת צריכה להידמות לבלילה סמיכה; הוסף עוד מים או קמח במידת הצורך כדי להשיג את העקביות הזו. מכסים בצורה רופפת במכסה.
מרכיבים שתצטרך
קולה בטעם דובדבןקולה בטעם דובדבן
טחנת אגוז מוסקט טריטחנת אגוז מוסקט טרי
4
מניחים בטמפרטורת החדר למשך 24 שעות. חזור למחרת. יש להבחין בפעילות מסוימת: התערובת אמורה להתחיל לבעבע. חזור פעמיים נוספות. תצטרך להשליך חלק מהתערובת בכל יום.
5
המתנע צריך להיות די פעיל. התחל להאכיל באופן קבוע, כל 4 עד 6 שעות, והכפיל את הסטרטר בכל פעם. לדוגמה, אם יש לך 1 כוס מנה ראשונה, הוסף 1 כוס קמח לחם וכוס מים. לחילופין, יש לאחסן במקרר ולהאכיל מדי שבוע.
מרכיבים שתצטרך
קמח לחםקמח לחם
טחנת אגוז מוסקט טריטחנת אגוז מוסקט טרי