קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות4
ציון בריאות27
מגזין

נאצ'וס עוף קולנוע

נאצ'וס עוף קולנוע
צריך הר ד ' אובר ללא גלוטן? נאצ'וס עוף קולנוע יכול להיות מתכון נהדר לנסות. מתכון זה מכין 4 מנות עם 1152 קלוריות, 45 גרם חלבון, ו 57 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %34 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה הוא די יקר מתכון לחובבי אוכל מקסיקני. אם יש לכם שבבי טורטיה, בצל ירוק, גבינת תהליך מקסיקנית וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכון זה מן הטעם של הבית יש 1 אוהדים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 10 דקות. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 78%, שהוא מוצק. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: האנגטאון פריי של הקולנוע הזר, כדור פארק נאצ'וס מ' האולטימטיבי נאצ'וס, ו ארוחת בוקר נאצ'וס מחבת מ' נאצ'וס האולטימטיבי.

הוראות

1
במיקרוגל, להמיס גבינה; מערבבים עד חלקה. מחלקים שבבי טורטיה בין ארבע צלחות הגשה. למעלה עם גבינה, עוף, עגבניות, בצל וזיתים.
מרכיבים שתצטרך
6 כוסות שבבי טורטייה בטעם ליים, שבורים לחתיכות בגודל נגיסה (בערך 6 אונקיות)6 כוסות שבבי טורטייה בטעם ליים, שבורים לחתיכות בגודל נגיסה (בערך 6 אונקיות)
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
יכול שעועית מחודשת וצ'ילי ירוקיכול שעועית מחודשת וצ'ילי ירוק
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
ציוד שתשתמש בו
ירקות בתערובת קליפורניהירקות בתערובת קליפורניה

יין מומלץ: פינו נואר, יין מבעבע, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, יין מבעבע וריזלינג הם בחירה מצוינת עבור נאצ ' וס. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. אתה יכול לנסות את שמורת שאמוני פינו נואר. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-54 דולר לבקבוק.
שמורת צ ' מוניקס פינו נואר
שמורת צ ' מוניקס פינו נואר
שמורת פינו נואר של שאמוני מציגה צבע אדום אודם, עם תווים של דובדבן, פירות יער אדומים פראיים, פלפל שחור כתוש, קינמון וסיגליות על האף. למרות המשרד במבנה אינטנסיבי ב הטעם, המרקמים רכים ועגולים, מתרחבים עם הזמן לשפע ואורך יוצאי דופן על החיך. זה צריך להגיע לשיא שלה בערך 5-8 שנים לאחר שחרורו.