קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות52
מגזין

נזיד חזיר באחה

נזיד חזיר באחה
נזיד חזיר באחה עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מתכון זה מספק 8 מנות. עם 808 קלוריות, 60 גרם חלבון ו 33 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %41 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם לקישוט: עלי כוסברה, שמן צמחי, מרק עוף, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב טורטיות הקמח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,צ'יפס סוכר קינמון כקינוח. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור סתיו. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. , שהוא מוצק. מתכונים דומים: תבשיל פירות ים בבאחה, תבשיל ירקות בבאחה, ו טאקו חזיר באחה.

הוראות

1
לדלות חזיר בקמח.
מרכיבים שתצטרך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
חזירחזיר
2
חצי חום חזיר ב 1 1/2 כפות שמן חם בתנור הולנדי גדול, פונה פעם אחת. חזור על הנוהל עם בשר חזיר ושמן הנותרים. מערבבים במרק וב -7 המרכיבים הבאים; מביאים לרתיחה. להפחית את החום, ומבשלים 1 שעה ו 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מרקמרק
חזירחזיר
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
3
מערבבים שעועית ותירס; מבשלים 30 דקות. תערובת כפית למטה מרכז טורטיות קמח.
מרכיבים שתצטרך
טורטייה קמחטורטייה קמח
שעועיתשעועית
תירסתירס
4
מפזרים גבינה, וקפלים הצדדים על מילוי.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
5
מגישים עם תוספות הרצוי; לקשט, אם תרצה.

מרכיבים

1קילוגרםבשר חזיר ללא עצמות בשר צלוי, לחתוך לקוביות 3/4 אינץבשר חזיר ללא עצמות בשר צלוי, לחתוך לקוביות 3/4 אינץ879אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית שחורה, מנוקזת ושטופהשעועית שחורה, מנוקזת ושטופה893אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מרק עוף, לא מבושלמרק עוף, לא מבושל1sprigקישוט: כוסברה טרייהקישוט: כוסברה טרייה454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילת תירס הקרנל קפוא כולוחבילת תירס הקרנל קפוא כולו8ריבס, קצוץ טרי או קפואתוספות: שמנת חמוצה, בצל ירוק קצוץ, סלסהתוספות: שמנת חמוצה, בצל ירוק קצוץ, סלסה567אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות וצ'ילי ירוק, ללא ציורעגבניות וצ'ילי ירוק, ללא ציור1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה88-inchsטורטיות קמח (8 אינץ')טורטיות קמח (8 אינץ')4שיני שום, טחוןשיני שום, טחון113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צ'ילי ירוק חתוך, ללא ציורצ'ילי ירוק חתוך, ללא ציור1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)כמון טחוןכמון טחון21 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרבצל, קצוץבצל, קצוץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)אורגנו מיובשאורגנו מיובש1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)8ריבס, קצוץ טרי או קפואגבינת צ'דר גרוסהגבינת צ'דר גרוסה3(חוֹרֶף)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות