קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות2
ציון בריאות32
דיאטותפסקאטרית
מגזין

נס השוט מתוק & פיקנטי טונה

נס השוט מתוק & פיקנטי טונה
MIRACLE WHIP Sweet & Spicy טונה עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מתכון זה מספק 2 מנות. עם 266 קלוריות, 20 גרם חלבון ו 4g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %18 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה ממתכונים קראפט יש 18 אוהדים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב pescatarian דיאט. זמן הכנת המתכון כ 10 דקות. אם יש לך רוטב sriracha, קלאוסן חמוצים להתענג, רוטב שוט נס, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. נסו ביצים ממולאות חריף שוט נס, ביצים ממולאות חריף שוט נס, ו אפילו טוב יותר מאשר שוט הנס (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים רוטב ורוטב Sriracha בקערה בינונית עד מעורבב.
מרכיבים שתצטרך
SrirachaSriracha
ציוד שתשתמש בו
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה
2
מוסיפים טונה, בצל ותבלינים; מערבבים קלות.
מרכיבים שתצטרך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
(אפשר להשתמש בקייק רגיל, אבל זרעו אותו ואם העור דונגי, קלפו אותו)(אפשר להשתמש בקייק רגיל, אבל זרעו אותו ואם העור דונגי, קלפו אותו)
קלמנטינות, כל אחתקלמנטינות, כל אחת
3
ממלאים לחמניות עם חסה, מלפפונים ותערובת טונה.
מרכיבים שתצטרך
1-1/2 אונקיות. ג'ין1-1/2 אונקיות. ג'ין
1-1/2 כוסות פלפלים אדומים קצוצים1-1/2 כוסות פלפלים אדומים קצוצים
דראגי פנינה לבנותדראגי פנינה לבנות
קלמנטינות, כל אחתקלמנטינות, כל אחת

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

טונאן בתפריט? נסה זיווג עם יין מרלו, פינו נואר ורוזה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. המרלו של מחוז פג ' ו עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 38 דולר לבקבוק.
מרלו מחוז פג ' ו
מרלו מחוז פג ' ו
צבע אודם עמוק, המרלו 2016 מציע ניחוחות ריחניים, שכבתיים של רימונים עסיסיים, תבלין אפייה וקמצוץ ארז. פירות עבותים של דובדבנים ובלקברי עוטפים את החיך. רמזים רכים של שקדים קלויים ווניל מגיעים לשיאם בגימור אלגנטי. טעים עכשיו, מרלו זה ימשיך להתבגר במשך 6-8 השנים הבאות.תערובת: 95% מרלו, 4% קברנה סוביניון, 1% פטיט סירה