קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות140
ציון בריאות0
מגזין

נערה ללא גלוטן והשף: זנגביל ללא גלוטן

נערה ללא גלוטן והשף: זנגביל ללא גלוטן
והוא יספק כ 140 מנות. המתכון הזה מכסה %1 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 27 קלוריות, 0 גרם של חלבון ו1 גרם של שומן. זה מושלם עבור חג המולד. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן וצמחוני דיאט. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. אם יש לך אבקת אפייה, חלב חמאה, ביצים, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. עם כפית ציון של 7% הצלחת הזו ניתנת לאילתור. מתכונים דומים: מקרוני ללא גלוטן של השף איימי עם רוטב גבינה ללא חלב, זנגביל Teddies (טבעוני, ללא גלוטן, ללא אגוז, ללא סויה*), ו רוטב אלף האיים (ללא גלוטן, תירס, ללא חלב, ללא סויה, ללא אגוז, ללא מסטיק ללא סוכר מזוקק).

הוראות

1
(אנו שמחים כי מתכון זה הוא להיות מובלט ב Oprah.com ' s roundup of holiday recipes for 200
2
למידע נוסף על הפרסומים המוצגים שלנו, בקר Oprah.com היום.) ללא גלוטן Gingerbread, מותאם מנובמבר 2009 גיליון גורמה
3
גשם הוא להכות את החלונות על הדלת מאחוריי כל כך קשה זה נשמע כמו רובי גלולה קטנים מלאים חלוקי אבן יורים עליי. במשך ימים, הרוח נשבה ונפחה, לוקחת איתה את כל העלים הצהובים הנפלאים. לפני כמה שבועות, החימום היה מאובק בפינה של החדר. עכשיו, זה קורה כמעט כל ערב.הגיע הזמן לעוגת זנגביל.אנחנו כבר מבשלים מתוך גיליון נובמבר גורמה כל השבוע, במקום ספר בישול. הערב, התכוונתי לספר לכם על החוויה הזו, ולמה אני כל כך אוהבת את המגזין. אבל אני מוצא את עצמי, בסוף הערב, עדיין חסר מילים. אנחנו יוצאים לטיול קטן בבוקר, ואני לא רוצה למהר זה. אז הלילה, אני פשוט אחלוק את זה במקום.אחד מתכוני הקינוחים בגיליון נובמבר היה עוגת זנגביל דלעת. אני לא יודע מה איתך, אבל זוטות מרגישות לי כמו קיץ. זה ויש להם כל כך הרבה כוסות של פודינג (או במקרה זה, מוס דלעת) כי אכילת קצת היה משאיר אותי כבול לספה, בצורת תנומה מלאה. אז עברתי אותו על ידי כאשר הראשון מחליט מה לבשל השבוע. ואז התחיל הגשם.עוגת זנגביל, עם התבלינים בצפיפות שכבות שלה והבטחה מולסה כהה, נראה בדיוק את הדבר. מאז אני יודע כי מתכונים גורמה לעבוד, הרגשתי בנוח להמיר אותו לגרסה ללא גלוטן. ניפחתי ורחרחתי את התבלינים, חיכיתי שהחמאה תתרכך על הדלפק, חפרתי את המולסה, והתחלתי לערבב. שעה לאחר מכן, החזקנו עוגת זנגביל בידינו.אני נשבע, דני אכל חצי מחבת לפני השינה אתמול בלילה. כלומר, גם אני עזרתי, אבל הוא ממש אהב את הדברים האלה. "זה טוב, מותק."רק חייכתי. אני אוהבת לשמח אותו עם מאפים.הבוקר, באור עמום, ניסיתי לצלם את עוגת הזנגביל. נפוח גבוה, קל, אבל עדיין ספוגי רך כמו קרקרים ספוגים בחלב, זנגביל זה הוא הטוב ביותר שעשיתי אי פעם. אבל על צלחת, על משטח עבודה, זה נראה כמו ריבוע של חושך על לבן. השמיים הכהים בחוץ לא עזרו. מוכן לוותר, הבאתי אותו לחדר השינה שלנו, על שולחן אני אוהב לירות על לפעמים. לפני שהצלחתי להבין את הצמצם, שעועית קטנה לקחה חתיכה והתחילה לאכול. רדפתי אחריה בחדר וצחקתי. ואז עצר להסתכל למטה ולקח את הזריקה הזאת.מספיק טוב בשביל ליטל בין? אנחנו חושבים שזה יהיה מספיק טוב גם בשבילך.1/2 כוס קינואה קמח3/4 כוס קמח טף/4 כוס קמח שיבולת שועל (אנא ודא שזה עשוי משיבולת שועל ללא גלוטן מוסמך)3/4 כוס קמח אורז מתוק1/2 כוס קמח טפיוקה 2 כפיות xanthan gum3/4 כפית guar gum11 כפית אבקת אפייה סודא1oon אבקת אפייה ginger2oons קרקע cinnamer1 כפית כפית כפית כפית כפית קרקע cloves1 כפית פלפל שחור כפית (8 כפות) כפית חמאה לא מומסת, ב 2 כפית כפית בחדר חשוך/2 כפית כפית כפית כפית כפית קמח קינמון סוכר חום 1/2 כוס סוכר מגורען 2 ביצים גדולות 1/2 כוס molasses3/4 כוס חלב (לנער אותו)1/2 כוס מים חמים
מרכיבים שתצטרך
4
מתכונן לאפות. מחממים התנור ל 35
5
חמאה 13 על 9 אינץ ' מחבת.
מרכיבים שתצטרך
6
להניח רדיד פח, עם כמה חופפים משני צידי המחבת. חמאה לסכל.שילוב המרכיבים היבשים. מנפים את קמח הקינואה, קמח טף, קמח שיבולת שועל, קמח אורז מתוק וקמח טפיוקה לקערה גדולה.
מרכיבים שתצטרך
קמח טףקמח טף
7
מוסיפים את החניכיים xanthan ו guar, סודה לשתיה ואבקה, ואת התבלינים.
מרכיבים שתצטרך
8
להקציף יחד. תניח בצד.Creaming החמאה וסוכרים.
מרכיבים שתצטרך
9
שימו את החמאה והסוכרים בקערה של מערבל לעמוד ולרוץ במהירות בינונית עד שהם רכים יחד, כ 5 דקות. פלופ בביצים, אחד בכל פעם, ולהפעיל את המיקסר עד הביצים משולבים.
מרכיבים שתצטרך
10
מוסיפים את המולסה ואת החמאה. בשלב זה, הבצק ייראה מנומר ואולי אפילו מקושקש. אל תדאג. זה מה שאמור לקרות.מסיים את החובט.
מרכיבים שתצטרך
11
מוסיף את תערובת הקמח לתוך החומרים הרטובים על 1/2 כוס בכל פעם, האטה כדי לוודא שהוא משולב לפני שאתה מוסיף יותר. לאחר שתסיים עם הקמחים, להוסיף את המים החמים מאוד ומערבבים במשך 1 דקה יותר. הכל צריך להיראות יפה ומטריד עכשיו.אופה את עוגת הזנגביל.
מרכיבים שתצטרך
12
מורחים את הבלילה למחבת ואפילו את החלק העליון עם מרית גומי. (אל תדאג אם יש לך סדקים מוזרים ומקומות שמרימים כמו שיער אספסת. זה חלק מהקסם.) החלק אותו בתנור ואופים עד שקיסם מוכנס לאמצע יוצא נקי, כ 40 דקות. לקרר את gingerbread רק-חם במחבת.
מרכיבים שתצטרך
13
הסר את עוגת הזנגביל על נייר, ואז להחליק אותו על קרש חיתוך.
14
חותכים לפרוסות בגודל הרצוי.הזנות על 1
15
(טוב, אולי פחות, תלוי כמה כולם אסירי תודה על זנגביל)

מרכיבים

11 קילו קישואים,אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים11 קילו קישואים,על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים13מתכונן לאפות. מחממים התנור ל 350â°. חמאה על ידי 9 אינץ ' מחבת. להניח רדיד פח, עם כמה חופפים משני צידי המחבת. חמאה לסכלמתכונן לאפות. מחממים התנור ל 350â°. חמאה על ידי 9 אינץ ' מחבת. להניח רדיד פח, עם כמה חופפים משני צידי המחבת. חמאה לסכל1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקbuttermilk (לנער אותו)buttermilk (לנער אותו)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 קופסה פילסברי עם קרום פאי מגולגל מראש1 קופסה פילסברי עם קרום פאי מגולגל מראש2largesקרום פאי פירורים (קיבלר)קרום פאי פירורים (קיבלר)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך11 קילו קישואים,קינמון טחוןקינמון טחון11 קילו קישואים,ציפורן טחוןציפורן טחון2(יכול להיות או להרחיק)ג'ינג'ר קרקעג'ינג'ר קרקע11 קילו קישואים,פסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטהפסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטה1(יכול להיות או להרחיק)מסטיק גוארמסטיק גואר1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק3/4 כפית מולסה3/4 כפית מולסה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח שיבולת שועל (ודא שזה עשוי משיבולת שועל ללא גלוטן מוסמכת)קמח שיבולת שועל (ודא שזה עשוי משיבולת שועל ללא גלוטן מוסמכת)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח קינואהקמח קינואה1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח אורז מתוקקמח אורז מתוק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח טפיוקהקמח טפיוקה1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח טףקמח טף8(חוֹרֶף)מקל חמאה ללא מלח, בטמפרטורת החדרמקל חמאה ללא מלח, בטמפרטורת החדר1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמים חמיםמים חמים2(יכול להיות או להרחיק)מסטיק xanthanמסטיק xanthan140ריבס, קצוץ טרי או קפואמספיק טוב בשביל ליטל בין? אנחנו חושבים שזה יהיה מספיק טוב גם בשבילך.מספיק טוב בשביל ליטל בין? אנחנו חושבים שזה יהיה מספיק טוב גם בשבילך.10הזנות על (טוב, אולי פחות, תלוי איך כולם אסירי תודה על זנגביל)הזנות על (טוב, אולי פחות, תלוי איך כולם אסירי תודה על זנגביל)2009זנגביל ללא גלוטן, מותאם מגליון נובמבר של גורמהזנגביל ללא גלוטן, מותאם מגליון נובמבר של גורמה140ריבס, קצוץ טרי או קפואאני נשבע, דני אכל חצי מחבת לפני השינה אתמול בלילה. כלומר, גם אני עזרתי, אבל הוא ממש אהב את הדברים האלה. אני נשבע, דני אכל חצי מחבת לפני השינה אתמול בלילה. כלומר, גם אני עזרתי, אבל הוא ממש אהב את הדברים האלה. "זה טוב, מותק."רק חייכתי. אני אוהבת לשמח אותו עם מאפים.140ריבס, קצוץ טרי או קפואזמן ללחם זנגבילזמן ללחם זנגביל