קושיקשה
מוכן ב38 דק.
מנות6
ציון בריאות11
מגזין

נקניק בגריל עם רוטב חריף

נקניק בגריל עם רוטב חריף
נקניק בגריל עם רוטב חריף יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מתכון זה משמש 6. מנה אחת מכילה 672 קלוריות, 24 גרם חלבון, ו 55 גרם שומן. המתכון הזה מכסה 21% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן וללא חלב דיאטה. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור הרביעי ביולי. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 38 דקות. 21 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. גשו לסופר וקנו בצל, פלפל חלפיניו, סוכר, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש בשמן הזית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פרפה בננה מוקפצת, גרנולן ויוגורט כמו קינוח. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון כף טוב של 63%. נסו פיצה לחם שטוח בגריל נקניק איטלקי חריף קל, פרמזן פולנטן ורוטב נקניקים פיקנטי, ו נקניק & ביצים ציצים עם רוטב עגבניות פיקנטי (מתכונים דומים).

הוראות

1
ציוד מיוחד: 8 עד 10 שיפודי עץ ספוגים במים כ -20 דקות
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
שיפודי עץשיפודי עץ
2
משרים 8 עד 10 שיפודי עץ במים למשך כ -20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
שיפודי עץשיפודי עץ
3
מחממים גריל לבינוני ומברישים בשמן. השחילו את הנקניקיה על השיפודים והשאירו רווח בין כל חתיכה. צולים עד מעט פריך, 3 עד 4 דקות לכל צד.
מרכיבים שתצטרך
נקניקנקניק
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
שיפודיםשיפודים
גרילגריל
4
מערבבים את הקטשופ, החרדל והרוטב החם בקערה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חריףרוטב חריף
קטשופקטשופ
חרדלחרדל
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
5
מגישים עם הנקניק לטבילה.
מרכיבים שתצטרך
נקניקנקניק
6
מגישים את המנה הזו עם תענוג תירס חריף.
מרכיבים שתצטרך
להתענגלהתענג
תירסתירס
7
מחממים גריל לבינוני-גבוה.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
8
מברישים את התירס בכף 1 שמן זית ומפזרים את הכמון, ומלח ופלפל לפי הטעם. צולים עד להזהבה וקלויה מכל הצדדים, 5 עד 8 דקות, הופכים לפי הצורך.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
שמן זיתשמן זית
כמוןכמון
תירסתירס
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
9
שלב בקערה גדולה את 2 כפות השמן הנותרות, פלפלי הפיקנטה המתוקים, הבצל, הגרקינס, הפטרוזיליה, הג ' לפנו והסוכר ומתבלים במלח ופלפל. פורסים את גרעיני התירס מהקלחים וזורקים עם התענוג. מכסים ומכניסים למקרר למשך 30 דקות לפחות.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
גרעינים תירסגרעינים תירס
GherkinsGherkins
פלפל חלפיניופלפל חלפיניו
פטרוזיליהפטרוזיליה
פלפליםפלפלים
להתענגלהתענג
בצלבצל
סוכרסוכר
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה

מרכיבים

2אוזניים תירסאוזניים תירס596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטרוזיליה טרייה קצוצהפטרוזיליה טרייה קצוצה11 קילו קישואים,כמון טחוןכמון טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובששרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובש1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדגני קריפיקס, מרוסקיםדגני קריפיקס, מרוסקים907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)kielbasa באיכות טובה או נקניק מעושן אחר, לחתוך לחתיכות בגודל ביסkielbasa באיכות טובה או נקניק מעושן אחר, לחתוך לחתיכות בגודל ביס6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר ופלפל טחון טרימלח כשר ופלפל טחון טרי3(חוֹרֶף)שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל פיקנטה מתוק קצוץפלפל פיקנטה מתוק קצוץ1פלפל חלפיניו אדום, זרעי טחוןפלפל חלפיניו אדום, זרעי טחון1smallsבצל אדום, קצוץבצל אדום, קצוץ1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחרדל חום חריףחרדל חום חריף1(יכול להיות או להרחיק)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקgherkins מתוק קצוץ דקgherkins מתוק קצוץ דק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות