קושימומחה
מוכן ב1 ש, 5 דק.
מנות10
ציון בריאות4
מטבחיםאמריקאי
דיאטותללא גלוטן
אירועיםסופרבול
מגזין

נקניק הודו צ'ילי

נקניק הודו צ'ילי
המתכון טורקיה נקניק צ'ילי יכול לספק את התשוקה האמריקאית שלך בערך 1 שעה ו 5 דקות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 11 גר' של חלבון, 4 גרם של שומן, וסך הכל 192 קלוריות. אתה מקבל מרק שמגיש 10. זה יהיה להיט בחג ההסופרבול שלך. אם יש לך שעועית כליות, שעועית פינטו, ל 4 צ'ילי צ' יפוטלה ברוטב אדובו, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, נסו נקניק הודו צ'ילי, צ'ילי נקניק הודו ביין אדום, ו הודו נקניק צ'ילי לבן (מתכונים דומים).

הוראות

1
לרסס סיר גדול או תנור הולנדי עם כמה תרסיסים של תרסיס שמן.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מוסיפים בצל וקמח על חום בינוני-גבוה עד למכרז.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
3
מוסיפים צ ' יפוטלס, נקניק, תבלינים, שעועית, עגבניות, שוקולד ויין. מביאים לרתיחה מעל חום גבוה ולאחר מכן להפחית את החום לרתיחה. לכסות ולתת להתבשל במשך 30 עד 40 דקות. מערבבים בכוסברה וגבינה רק עד גבינה מותכת.
מרכיבים שתצטרך
תיבולתיבול
צ 'ילי צ' יפוטלהצ 'ילי צ' יפוטלה
שוקולדשוקולד
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
עגבנייהעגבנייה
נקניקנקניק
גבינהגבינה
שעועיתשעועית
ייןיין
4
מגישים באופן מיידי.

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

צ ' ילי ניתן לזווג עם קאווה, גרנאש, ושיראז. אלה אדומים עסיסיים אין יותר מדי טאנין (חשוב עבור מאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Bodegas Naveran Brut קאווה. יש לו 4.7 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 12 דולר.
Bodegas Naveran Brut Cava
Bodegas Naveran Brut Cava
50% Xarel-lo, 30% Macabeo, ו 20% Parellada בגילאי 18 חודשים על lees להפוך את זה קאווה ערך מדהים. בועות עדינות עם מרקם משיי ומינרליות גירית הופכות את משקה הקאווה הזה כמו שמפניה NV.