קושיבינוני
מוכן ב40 דק.
מנות12
ציון בריאות10
מגזין

נקניק מעושן ומרק תפוחי אדמה

נקניק מעושן ומרק תפוחי אדמה
נקניק מעושן ומרק תפוחי אדמה הוא חלב חינם הר ד ' אובר. מתכון זה מכין 12 מנות עם 186 קלוריות, 7 גרם חלבון, ו 10 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה 10% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. אם יש לך עגבניות משומר, לחתוך שעועית ירוקה, סלרי, ועוד כמה מרכיבים על היד, אתה יכול לעשות את זה. הוא הביא לך על ידי טעם של הבית. סתיו יהיה מיוחד עוד יותר עם המתכון הזה. זמן הכנת המתכון כ 40 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 49%. ציון זה מוצק. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם הם נקניק מעושן, כרוב ומרק תפוחי אדמה, נקניק מעושן, כרוב ומרק תפוחי אדמה, ו נקניק מעושן, תפוח ומרק תפוחי אדמה.

הוראות

1
בתנור הולנדי, שלב את 10 המרכיבים הראשונים. מביאים לרתיחה. מנמיכים את האש; מכסים ומבשלים במשך 20-25 דקות או עד שהירקות רכים.
מרכיבים שתצטרך
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
2
מערבבים נקניק וחום חשיש. מביאים לרתיחה. מנמיכים את האש; מכסים ומבשלים 5 דקות או עד שהם מחוממים.
מרכיבים שתצטרך
סלסה קנויה בחנות, להגשהסלסה קנויה בחנות, להגשה
1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

אנטיפסטי עובד ממש טוב עם יין מבעבע ורוז נוצץ. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול לטעות עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. יין אחד שתוכלו לנסות הוא תווית צהובה של וו קליקו ברוט עם שקית מתנה איזותרמית. יש לו 4.9 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ -70 דולר.
ווב קליקו צהוב תווית ברוט עם שקית מתנה איזותרמית
ווב קליקו צהוב תווית ברוט עם שקית מתנה איזותרמית
התיק האיזותרמי ששומר על בקבוק תווית צהובה קר עד שעתיים. את מתנה מושלמת כמו זה מאוד תכליתי ויכול להיות מקופל ונשא בתיק שלך!בית שמפניה נשפט בסופו של דבר על איכות הברוט הלא וינטג ' שלו. זה בייצור של יין כזה כי האמנות האמיתית של מיזוג שמפניה מגלה את עצמה.זוהי אמנות שבה הבית של ווב קליקו מצטיין. התווית הצהובה של ברוט שלנו משקפת את הכרמים הנהדרים שבבעלותנו ואת האופי העקבי של סגנון הבית שלנו.הדומיננטיות של פינו נואר מספקת את המבנה שהוא כל כך בדרך כלל קליקו, בעוד שמגע של פינו מיונייר מעגל את התערובת. שרדונה מוסיף את האלגנטיות ואת עדינות חיוני יין מאוזן לחלוטין.