קושימומחה
מוכן ב4 שעות, 30 דק.
מנות6
ציון בריאות22
מגזין

נקניק פיקנטי נאצ'וס ראגו עם בצל כבוש

נקניק פיקנטי נאצ'וס ראגו עם בצל כבוש
נקניק פיקנטי נאצ'וס ראגו עם בצל כבוש עשוי להיות רק מתאבן אתה מחפש. מנה אחת מכילה עד 39 גרם חלבון 74 גרם של שומן, וסך הכל 1133 קלוריות. מתכון ללא גלוטן זה משרת 6 . מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. אם יש לכם רסק עגבניות, שום, מלח כשר, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב המלח הכשר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פירורים דלי שומן עוגה (כשר חלבי) כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 4 שעות ו -30 דקות. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, נסו נאצ'וס רגו נקניק מתוק ומתובל עם בצל כבוש, בצלים כבושים מהירים ומתובלים, ו זיטי אפוי עם חזיר חריף ורגלית נקניק (מתכונים דומים).

הוראות

1
שים את השום, סלרי, בצל ושומר במעבד מזון ומחית כדי להפוך את הדבק גס. מעיל מחבת רחבה, עמוקה עם שמן זית ולשים על חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
סלריסלרי
שומרשומר
שוםשום
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
מחבתמחבת
2
מוסיפים את הירקות מחית ומתבלים במלח; מבשלים עד שכל הנוזל התאדה והירקות מתחילים להיצמד למחבת-אתה רוצה לחמם את החרא החוצה של החבר ' ה האלה עד crud מתחיל להיווצר בתחתית המחבת. מערבבים מדי פעם כדי לגרד את חתיכות השחמה, ואז לתת את הצורה crud שוב. להיות סבלני כאן ולא למהר זה: זה המקום שבו הטעם הגדול מתפתח; זה ייקח עד 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
כאשר crud החום היפה נוצר ושפשף כמה פעמים, מערבבים את רסק העגבניות.
מרכיבים שתצטרך
רסק עגבניותרסק עגבניות
1
מוסיפים את היין, מערבבים לשלב לגרד את כל חתיכות השחמה שנותרו. מבשלים עד כמחצית היין התאדה, 4 עד 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
ייןיין
2
מוסיפים את הנקניק ומבשלים, שוברים אותו בכפית עץ, עד להשחמה, 10 עד 15 דקות. (זה המקום שבו עוד סיבוב של טעם גדול נוצר, אז לקחת את הזמן שלך.)
מרכיבים שתצטרך
נקניקנקניק
ציוד שתשתמש בו
כף עץכף עץ
3
הוסף מספיק מים כדי לכסות את הבשר על ידי כ 1/2 אינץ'. מערבבים לשלב היטב, ולאחר מכן להוסיף את עלי המפרץ ואת צרור טימין. טעם, מתבלים במלח וטעם שוב; זה בהחלט לא נעשה, אבל זה צריך להיות טעם טוב. מביאים את הרוטב לרתיחה (BTB) ולהפחית לרתיחה (RTS). המשך בישול במשך 3 שעות, טעימות, תיבול והוספת מים נוספים לפי הצורך. השליכו את עלי המפרץ ואת הקורנית.
מרכיבים שתצטרך
עלי דפנהעלי דפנה
תיבולתיבול
רוטברוטב
טימיןטימין
מיםמים
בשרבשר
מלחמלח
1
מערבבים את החומץ, 1/2 כוס מים קרים, הסוכר, 1 כף מלח ורוטב חם בקערה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חריףרוטב חריף
חומץחומץ
סוכרסוכר
מיםמים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מוסיפים את הבצל פרוס ולתת לשבת, לפחות 1 שעה.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
3
ניקוז.
4
להרכיב את הנאצ ' וס: מחממים התנור ל 350 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
5
מורחים שכבה של שבבי טורטייה על מגש avenproof. למעלה עם שכבה של ragu ולכסות עם גבינת parmigiano ו פונטינה.
מרכיבים שתצטרך
צ ' יפס טורטייהצ ' יפס טורטייה
Parmigiano ReggianoParmigiano Reggiano
גבינת פונטינהגבינת פונטינה
מורחיםמורחים
6
אופים עד הגבינות להמס, 5 עד 10 דקות. בינתיים, מערבבים את הצ ' יפוטלה הקצוץ, רוטב adobo ו mascarpone בקערה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב Adoboרוטב Adobo
מסקרפונהnameמסקרפונהname
צ 'ילי צ' יפוטלהצ 'ילי צ' יפוטלה
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
קערהקערה
7
מפזרים את ארוגולה על הנאצ 'וס ולסיים עם גושים של mascarpone צ' יפוטלה והבצל כבוש. חטיף דביק וזול. טעים.
מרכיבים שתצטרך
בצל כבושבצל כבוש
מסקרפונהnameמסקרפונהname
צ 'ילי צ' יפוטלהצ 'ילי צ' יפוטלה
ארוגולהארוגולה
8
צילום: Con Poulos

מרכיבים

2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקארוגולה ארוזהארוגולה ארוזה23 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת2ביוןסלרי, חתוך לקוביותסלרי, חתוך לקוביות1צ'יפוטלה צ' ילה ברוטב אדובו, קצוץ, בתוספת 1 1/2 כפיות רוטב מהפחיתצ'יפוטלה צ' ילה ברוטב אדובו, קצוץ, בתוספת 1 1/2 כפיות רוטב מהפחית1תיק גדולצ'יפס טורטייה תירסצ'יפס טורטייה תירס1קטןנורה שומר, העליון והליבה הוסרו, חתוך לקוביותנורה שומר, העליון והליבה הוסרו, חתוך לקוביות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת פונטינה מגוררתגבינת פונטינה מגוררת3ציפורןשום, מרוסקשום, מרוסק2מקפיםרוטב חריף (כגון טבסקו)רוטב חריף (כגון טבסקו)6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשרמלח כשר113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1/2 כוס גבינת מסקרפונה1/2 כוס גבינת מסקרפונה3(חוֹרֶף)שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה2בצל, חתוך לקוביותבצל, חתוך לקוביות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת פרמזן מגוררת-רג'יאנוגבינת פרמזן מגוררת-רג'יאנו1בצל אדום, פרוס לטבעות דקותבצל אדום, פרוס לטבעות דקות4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין אדום לבבייין אדום לבבי1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)נקניק איטלקי חריף, תרמילים הוסרונקניק איטלקי חריף, תרמילים הוסרו2(חוֹרֶף)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק1חבורהקורנית, קשורה עם חוט הקצבקורנית, קשורה עם חוט הקצב4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה מוגז הם הבחירה הראשונה שלי למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. ה-Dutton-Goldfield Emerald Ridge Vineyard Pinot Noir עם דירוג של 4.9 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 58 דולר לבקבוק.
Dutton-Goldfield Emerald Ridge Vineyard Pinot Noir
Dutton-Goldfield Emerald Ridge Vineyard Pinot Noir
הבציר 2016 של פינו רכס האזמרגד שלהם הוא ממוקד במיוחד ותוסס, לראווה להפליא שורשי העמק הירוק שלה. דובדבן בהיר, קופסת סיגרים, וניחוחות עוגת ריבס מובילים את הדרך, ואחריו ריחות כהים יותר של אוכמניות, אוכמניות, ופריחת פטל לאחר זמן בכוס. הערות מלוחות של קורנית, הל וציפורן לספק שכבה נוספת של מורכבות. הפה מלא פרי מתוק של דובדבן/ברי קטיפה, נישא על טאנינים המשרד, נותן את היין כי חושניות שמחזיק אותך חוזר לעוד. עוגת דובדבנים כהה עם תבלינים אגוז מוסקט מהדהדת בגימור האנרגטי. התווים המלוחים, החריף של גבינת צ ' דר עז מיושנת מביאים את הפרי המתוק ביין, כמו גם בשר חזיר מעושן מעושן, או ברוסקטה פטריות.