קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות30
מגזין

נקניקיות איטלקיות בגריל, פלפל ובצל קסדילה עם 100 עגבניות מתוקות

נקניקיות איטלקיות בגריל, פלפל ובצל קסדילה עם 100 עגבניות מתוקות
נקניק איטלקי בגריל, פלפל ובצל קסדילה עם מתוק 100 עגבניות להתענג יכול להיות רק ההר ד ' אובר אתה מחפש. המתכון הזה מכסה 37% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה אחת מכילה 930 קלוריות, 39 גרם חלבון, ו 60 גרם שומן. מתכון זה משמש 4. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, ו 1 היה אומר שזה פגע במקום. זה הוא די יקר מתכון לחובבי אוכל מקסיקני. מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 30 דקות. זה יהיה להיט שלך הרביעי ביולי אירוע. גשו לסופר וקנו נקניק, מלח ופלפל, פלפל, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש ב טורטיות קמח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,קינמון סוכר צ'יפס כמו קינוח. זה מובא לך על ידי מזוןרשת. נסו נקניק איטלקי עם עגבניות פלפל, טאקו נקניקים חמים ומתוקים בגריל עם זיגוג משמש-ג'לפנו, פלפל צלוי וסלסת בצל אדום, ו פלפל אדום בגריל, בצל מתוק וסלט עגבניות (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים גריל לגבוה. צולים את הנקניקיות עד להזהבה מכל הצדדים ומבשלים, בערך 10 עד 12 דקות.
מרכיבים שתצטרך
1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים
ציוד שתשתמש בו
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים
2
מוציאים, מניחים לנוח 5 דקות ופורסים לפרוסות בעובי 1/4 אינץ'.
3
הניחו 8 מהטורטיות על משטח עבודה. מחלקים ביניהם את הגבינות, הנקניקיות, פלפלי הבצל, השום והפטרוזיליה. עורמים להכנת 4 ומעליהם את 4 הטורטיות הנותרות.
מרכיבים שתצטרך
4 טורטיות קמח (6 אינץ'), טמפרטורת החדר4 טורטיות קמח (6 אינץ'), טמפרטורת החדר
מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)
1 ראש חסה אדום, חתוך לקוביות בגודל 2 אינץ'1 ראש חסה אדום, חתוך לקוביות בגודל 2 אינץ'
1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים
צרור תרד טרי (בערךצרור תרד טרי (בערך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
4
מברישים את החלקים בשמן הזית וצולים 2 עד 3 דקות עד להזהבה.
מרכיבים שתצטרך
1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)
ציוד שתשתמש בו
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים
5
מברישים בעוד שמן, הופכים וממשיכים לצלות עד להזהבה והגבינה נמסה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
6
הסר את הקזדילה, רבע ומעליו עם התענוג.
מרכיבים שתצטרך
(אפשר להשתמש בקייק רגיל, אבל זרעו אותו ואם העור דונגי, קלפו אותו)(אפשר להשתמש בקייק רגיל, אבל זרעו אותו ואם העור דונגי, קלפו אותו)
7
מערבבים את כל החומרים בקערה בינונית ומתבלים במלח ופלפל לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
ציוד שתשתמש בו
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה

מרכיבים

3(חוֹרֶף)basil chifponadebasil chifponade596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטרוזיליה קצוצה שטוחהפטרוזיליה קצוצה שטוחה126-inchsטורטיות קמח (6 אינץ')טורטיות קמח (6 אינץ')2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת פונטינה גרוסהגבינת פונטינה גרוסה4ציפורןשום, קצוץ גסשום, קצוץ גס227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)נקניק איטלקי חם, קישוריםנקניק איטלקי חם, קישורים2(חוֹרֶף)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת פרמזן מגוררתגבינת פרמזן מגוררת596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל אדום פרוס דקבצל אדום פרוס דק1בצל אדום, פרוס, צלוי וקצוץבצל אדום, פרוס, צלוי וקצוץ1פלפל אדום, צלוי, קלוף וקצוץפלפל אדום, צלוי, קלוף וקצוץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל טחון טרימלח ופלפל טחון טרי227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)נקניק איטלקי עדין, קישוריםנקניק איטלקי עדין, קישורים4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק100 עגבניות מתוקות, פרוסות לשניים (100 עגבניות מתוקות הן עגבניות קטנות מאוד וטעימות)100 עגבניות מתוקות, פרוסות לשניים (100 עגבניות מתוקות הן עגבניות קטנות מאוד וטעימות)1פלפל צהוב, בגריל, קלוף וקצוץפלפל צהוב, בגריל, קלוף וקצוץ

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג, ורוזני נוצץ הם בחירה מצוינת עבור מקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים דלי טאנין כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוז נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. קוטג ' ברן קאשבורן פינו נואר עם דירוג 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 30 דולר לבקבוק.
ברן קוטג ' קאשבורן פינו נואר
ברן קוטג ' קאשבורן פינו נואר
פרחים ארומטיים בהירים, קסיס ופירות אדומים המשלימים תווים מתובלים ומלוחים. החיך גמיש והרמוני, עם שכבות מעניינות ואלמנטים אומאמי, מרקם עדין וגימור מאוזן מקסים.