קושירגיל
מוכן ב15 דק.
מנות15
ציון בריאות8
מגזין

נקניקיות גינה צמחוניות

נקניקיות גינה צמחוניות
נקניקיות גינה Veggie עשויות להיות רק אמריקאי מתכון שאתה מחפש. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון חלב חינם יש 153 קלוריות, 5 גר' של חלבון, ו 7g של שומן למנה. מתאים ל-15 מנות. זמן הכנת המתכון כ 15 דקות. אם יש לכם צנוניות, רוטב ראנץ', עגבניותוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. נסו נקניקיות שום קשר, נקניקייה צמחונית קלויה, ו נקניקיות " לרוץ דרך הגן (מתכונים דומים).

הוראות

1
בולבולים מבשלים לפי ההוראות.
מרכיבים שתצטרך
בצל, חצוי ופרוס דק מהשורש ועד לקצהבצל, חצוי ופרוס דק מהשורש ועד לקצה
2
בינתיים, לשלב הבא 5 מרכיבים.
3
מילוי לחמניות עם נקניקיות; העליון עם תערובת ירקות ורוטב.
מרכיבים שתצטרך
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
בצל, חצוי ופרוס דק מהשורש ועד לקצהבצל, חצוי ופרוס דק מהשורש ועד לקצה
דראגי פנינה לבנותדראגי פנינה לבנות

יין מומלץ: ריזלינג, Gewurztraminer, יין ורדים

ריזלינג, גוורצטרמינר ויין רוזה הם בחירה מצוינת לנקניקיות. Gewürztraminer יהיה נהדר עם נקניקיה בסגנון ניו יורק הבסיסית שלך עם חרדל וכרוב כבוש. עבור כלב בסגנון שיקגו עם חמוצים חמוצים ופלפלים חריפים, אתה יכול לבחור עבור ריזלינג פריך. לא משנה התוספות שלך, רוזה יבש כמעט תמיד עובד. Schloss Vollrads Riesling Spatlese עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 29 דולר לבקבוק.
Schloss Vollrads Riesling Spatlese
Schloss Vollrads Riesling Spatlese
קלאסי Spatlese מתוק טבעי עם חומציות נחמדה וסוכר שיורית אלגנטי, טבעי. קציר סלקטיבי, עיבוד עדין של חובה, הבהרה שיטתית, תסיסה איטית וגימור זהיר הם היסודות עבור Riesling' מטחים מסורתיים זה.יין זה משתלב באופן מושלם עם המטבח האסייתי בשל ההרמוניה של מתיקות וחומציות. כמו כן שילובי טעם מעניינים ניתן להשיג באמצעות זיווג של גבינה כחולה ורידים או קינוח פירות.