קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות4
ציון בריאות55
מגזין

סוכר חריף אפונה

סוכר חריף אפונה
סוכר חריף הצמד אפונה נטול גלוטן,, ללא חלב, לקטו אובו צמחוני וטבעוני מנות ראשונות. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. מנה אחת של צלחת זו מכילה סביב 3 גרם חלבון, 0 גרם שומן, ובסך הכל 74 קלוריות. מתכון זה מן הטעם של הבית יש 1 אוהדים. לכו לחנות ואספו חומץ תפוחים, עמילן תירס, אפונה סוכר ועוד מספר מצרכים להכנתו היום. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 10 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 88%. הציון הזה מרהיב. אפונת סוכר ואפונה מתוקה עם ויניגרט שום צ'ילי חם, ארוחת ערב הערב: אפונה ירוקה ואפונת סוכר ברוטב שומשום, ו אפונה ירוקה טרייה ואפונת סוכר ברוטב שומשום דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
בקערה גדולה הניתנת למיקרוגל, שלבו את האפונה, הבצל ו -2 כפות המים. מכסים ומבשלים על גבוה 5-7 דקות או עד שהם פריכים-רכים, תוך ערבוב פעמיים; מסננים. בקערה קטנה הניתנת למיקרוגל, שלבו את הסוכר, עמילן התירס והפלפל; מערבבים פנימה את החומץ ואת יתרת המים עד לקבלת תערובת חלקה. מבשלים, ללא כיסוי, גבוה במשך 30-45 שניות או עד להסמכה, תוך ערבוב פעם אחת.
מרכיבים שתצטרך
1 פחית (12 אונקיות) סודה דיאטטית1 פחית (12 אונקיות) סודה דיאטטית
1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
3 צנצנות (4 אונקיות כל אחת) פימיינטוס חתוכים לקוביות, מסוננים3 צנצנות (4 אונקיות כל אחת) פימיינטוס חתוכים לקוביות, מסוננים
ציוד שתשתמש בו
ירקות בתערובת קליפורניהירקות בתערובת קליפורניה
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מוסיפים לתערובת האפונה; לזרוק לציפוי.