קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות7
מגזין

סופלה גבינת Gruyère ופרמזן

סופלה גבינת Gruyère ופרמזן
סופלה גבינת Gruyère ופרמזן עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 457 קלוריות, 30 גרם חלבון ו 32 גרם שומן. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, אם יש לכם קמח לכל מטרה, חלמונים ביצה, גבינת פרמזן, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב החמאה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת חמאת קינמון כקינוח. נסו סופלה גבינת פרמזן וגרוייר, סופלה גבינת פרמזן, ו סופלה תרד וגרוייר (מתכונים דומים).

הוראות

1
עמדת מתלה במרכז התנור וחימום מראש עד 400 ° F. בנדיבות חמאה אחת צלחת סופלה 10 כוס או שש מנות סופלה 1 1/4 כוס; מפזרים גבינת פרמזן למעיל. (אם משתמשים 1 1/4 כוס מנות, מניחים את כל 6 על גיליון אפייה rimmed.) ממיסים חמאה בסיר גדול כבד על חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
פרמזןפרמזן
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
מחבת רוטבמחבת רוטב
תנורתנור
2
מוסיפים קמח, פלפל קאיין ואגוז מוסקט. מבשלים ללא בראונינג עד שהתערובת מתחילה לבעבע, מטאטא כל הזמן, בערך 1 דקה. בהדרגה להקציף בחלב, ואז יין. מבשלים עד חלקה, עבה ומתחיל לרתוח, לטאטא כל הזמן, על 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פלפל קאייןפלפל קאיין
מוסקטמוסקט
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
חלבחלב
ייןיין
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
3
הסר מהחום.
4
מערבבים חלמונים, מלח ופלפל בקערה קטנה.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
חלמון ביצהחלמון ביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
5
מוסיפים תערובת חלמון בבת אחת לרוטב ולטפטף במהירות כדי להתמזג. מקפלים 1 1/4 כוסות גבינת Gruyère ו 1/4 כוס גבינת פרמזן (גבינות לא צריך להמיס).באמצעות מיקסר חשמלי, להכות לבנים בקערה גדולה עד נוקשה אבל לא יבש. מקפלים 1/4 של לבנים לתוך בסיס סופלה פושר כדי להבהיר. מקפלים בלבנים הנותרים.
מרכיבים שתצטרך
פרמזןפרמזן
GruyereGruyere
גבינהגבינה
בסיסבסיס
חלמון ביצהחלמון ביצה
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
מקציףמקציף
קערהקערה
6
העברת תערובת סופלה למנה מוכנה.
7
מפזרים עם הנותרים 2 כפות גבינת Gruyère.
מרכיבים שתצטרך
GruyereGruyere
גבינהגבינה
8
מניחים סופלה בתנור; להפחית את החום ל 191°.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
9
אופים סופלה עד נפוח, מוזהב בעדינות להגדיר במרכז, על 40 דקות עבור סופלה גדול (או 25 דקות עבור סופלה קטן). באמצעות כפפות תנור, להעביר סופלה מגש לשרת מיד.
ציוד שתשתמש בו
כפפת תנורכפפת תנור
תנורתנור

יין מומלץ: בורדו, שמפניה, בורדו לבן

בורדו, שמפניה ובורגונדי לבן הן אפשרויות נהדרות לצרפתית. יין צרפתי הוא מגוון בדיוק כמו אוכל צרפתי, אבל אתה כמעט ולא להשתבש עם שמפניה. אם הארוחה שלך דורשת יין לבן, אתה יכול גם לנסות בורגונדי לבן. לאדום, נסה תערובת בורדו אדומה. אמיליה ברוט רוזה קרמנט דה בורדו עם 4.1 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 23 דולר לבקבוק.
אמיליה ברוט רוז קרם דה בורדו
אמיליה ברוט רוז קרם דה בורדו
אמיליה מציגה ניחוחות וטעמים של דומדמניות תות ואדום, עם גוף בינוני וגימור אלגנטי. עושר על החיך ובועות בסדר נובעים vinification באמצעות השיטה Traditionnelle והזדקנות על lees.