קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות4
ציון בריאות0
מגזין

סופלה ליים

סופלה ליים
אם 45 סנט למנה נופל בתקציב שלך, סופלה סיד יכול להיות מדהים ללא גלוטן, חלב חינם, צמחוני מתכון לנסות. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 163 קלוריות, 3 גר' של חלבון, ו 0g של שומן כל אחד. אם יש לכם חלבונים ביצה, סוכר מגורען, מלח כשרוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. 2 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. זמן הכנת המתכון כ 15 דקות. עם כפית ציון של 12% המנה הזאת לא משהו. נסו סופלה ליים, סופלה ליים עם פקאן Streusel, ו סופלה ליים קר עם פרגים (מתכונים דומים).

יין מומלץ: בורדו, שמפניה, בורדו לבן

בורדו, שמפניה ובורגונדי לבן הן אפשרויות נהדרות לצרפתית. יין צרפתי הוא מגוון בדיוק כמו אוכל צרפתי, אבל אתה כמעט ולא להשתבש עם שמפניה. אם הארוחה שלך דורשת יין לבן, אתה יכול גם לנסות בורגונדי לבן. לאדום, נסה תערובת בורדו אדומה. אתה יכול לנסות Chateau Larroque בורדו Superieur. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 17 דולר לבקבוק.
Chateau Larroque בורדו Superieur
Chateau Larroque בורדו Superieur
גוון גארנט כהה בצבע. פירות אדומים, שקדים ואגוזים, עם ניחוח וניל קלוש. ההתקפה קטיפתי משיי, מגלה טעם נעים, מרוכז עם מבנה טוב. טעמים של פירות יבשים, ושילוב של שוש וצלילים קלויים.תערובת: 63% מרלו, 32% קברנה סוביניון, 5% קברנה פרנק