קושירגיל
מוכן ב35 דק.
מנות1
ציון בריאות82
מגזין

סופלה צ'ילה ירוק

סופלה צ'ילה ירוק
ירוק צ'ילה סופלה הוא צמחוני ומספק כ 1 מנות. מנה זו מכילה סביב 238 גרם חלבון 347 גרם של שומן, וסך הכל 4498 קלוריות. המתכון הזה מכסה %68 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם ביצים, ניבלט תירס, מלח ופלפל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הגבינה curd אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת גבינת קוטג'תות כקינוח. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular גדול של 83%. אם אהבתם את המתכון הזה, אנו ממליצים לנסות גם : סופלה צ'ילה ירוק, סופלה תפוחי אדמה ירוק צ'ילה איידהו® , ו עוגות סרטנים צ'ילה ירוקות עם מיונז צ' ילה ירוק.

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

צ ' ילי עובד ממש טוב עם קאווה, גרנאש ושיראז. אלה אדומים עסיסיים אין יותר מדי טאנין (חשוב עבור מאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. Casteller Cava Rosado עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 16 דולר לבקבוק.
Casteller Cava Rosado
Casteller Cava Rosado
Casteller Cava Rosé הוא יין מבעבע טעים שנעשה בשיטה המסורתית, עם תסיסה שנייה בבקבוק. בגיל 12 חודשים על lees לפני שחרורו, הוא מספק באופן עקבי טעמים פרימיום.קאווה תוססת, חמצמץ זה יהיה זוג טוב עם רוב טאפאס, בנוסף פירות טריים, עוגות ברי גבינות רכות, שמנת. יש לו יותר ממספיק סגנון וחומר להיות אפריטיף מעולה בכוחות עצמו.