קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות3
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

סוקוטש קרמי עם בייקון, טימין ועירית

סוקוטש קרמי עם בייקון, טימין ועירית
סוקוטש קרמי עם בייקון, טימין ועירית עשוי להיות מתכון טוב כדי להרחיב את אוסף מנות ראשונות שלך. המתכון הזה מכסה %8 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. מנה אחת מכילה 264 קלוריות, 8 גר' של חלבון, ו 15 גרם שומן. . מתכון זה אופייני למטבח הדרומי. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לך בייקון, עירית, עלי קורנית, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular רע למדי של 28%. נסו קרמי תפוחי אדמה חדשים עם בייקון ועירית, פולנטה לארוחת בוקר עם Asiago, טימין, בייקון, וביצים עלומות, ו סלק צלוי וטבילה גבינת עיזים עם עירית ותימין (מתכונים דומים).

הוראות

1
מטגנים בייקון מעל חום בינוני גבוה בתנור הולנדי עד פריך, 7 עד 8 דקות. באמצעות כפית מחוררת, להעביר בייקון לצלחת מרופדת במגבת נייר.
מרכיבים שתצטרך
2
יוצקים את כל אבל 2 Tbs. של טיפות הבייקון.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים בצל; לטגן עד רך, על 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים שעועית לימה, 1/2 כוס מים, מלח ופלפל, ומביאים לרתיחה. להפחית את החום ולהמשיך להתבשל, מכוסה, עד מבושל חלקית, על 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
5
מוסיפים תירס, שמנת ותימין; חוזרים לרתיחה, וחמים עד שהירקות מבושלים במלואם והשמנת לא בריכת, כ 5 דקות יותר. (ניתן בקירור בשלב זה עד 2 ימים קדימה.)
מרכיבים שתצטרך
6
כאשר מוכן לשרת, מערבבים בייקון ועירית לתוך סוקוטש חם. מתכון זה מכפיל בקלות.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע, וzinfandel הם הבחירה העליונה שלי לדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא J. J. Prum Graacher Himmelreich Kabinett ריזלינג. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 22 דולר.
J. J. Prum Graacher Himmelreich Kabinett Riesling
J. J. Prum Graacher Himmelreich Kabinett Riesling
למרות רעננותו הצעירה עדיין, הוא מציג את המאפיין המשובח של ריזלינג פירותי ורמז בסיסי של מינרל מאדמת הלוח הדבונית הכחולה / אפורה.מגישים יין מרענן זה מעט מקורר! כמו aperitif, במיוחד כאשר התבגר יותר, בשילוב עם פירות ים או עופות.