קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות10
ציון בריאות3
סוגי מאכליםתוספות
אירועיםקיץ
מגזין

סורבה וטרין גלידה עם קומפוט אוכמניות

סורבה וטרין גלידה עם קומפוט אוכמניות
מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? מתכון ואינו מכיל גלוטן, וחלב יש 342 קלוריות, 5 גר' של חלבון, ו 6 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 10 מנות. המתכון הזה מכסה %6 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לכו לחנות ותביאו אוכמניות, פטל שחור, מיץ לימון ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. קיץ יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. מתכונים דומים: גלידה, סורבה ו Terrine Froyo, גלידת פרלין שוקולד לבן עם פטל שחור-Raspb, ו שמנת חמוצה Panna קוטה עם Blackberry-Zinfandel Compote.

הוראות

1
קו 9x5x2 3/4 אינץ מחבת כיכר מתכת עם 2 שכבות של ניילון לעטוף, המשתרע 3 אינץ ' על הצדדים. סקופ סורבה פטל לתוך קערה בינונית ומערבבים כדי לרכך; לתת לעמוד בטמפרטורת החדר עד סורבה הוא להפיץ, ערבוב מדי פעם, על 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
2
מורחים סורבה באופן שווה בתחתית מחבת כיכר מוכן.
מרכיבים שתצטרך
3
מניחים מחבת כיכר במקפיא. סקופ סורבה לימון לתוך קערה בינונית אחרת; מערבבים ולתת לעמוד בטמפרטורת החדר עד להפיץ, ערבוב מדי פעם, על 10 דקות. כפית סורבה לימון בגושים גדולים על גבי סורבה פטל, ואז להפיץ בשכבה אפילו. תחזיר מחבת כיכר למקפיא. חזור על הנוהל עם גלידת וניל, ואז סורבה מנגו, ולבסוף סורבה בויזנברי. קיפול פלסטיק לעטוף מעל טרין; לכסות עם רדיד אלומיניום. הקפא טרין בין לילה. (טרין יכול להתבצע 4 ימים קדימה. שמור קפוא.)
מרכיבים שתצטרך
1
מערבבים בריבת אוכמניות בסיר בינוני כבד מעל חום בינוני-נמוך עד מומס. מערבבים קליפת לימון מגוררת ומיץ לימון טרי. מגניב לטמפרטורת החדר. מערבבים באוכמניות טריות, ריסוק כמה עם מזלג לשחרר מיצים. מקררים קומפוט עד קר, לפחות 2 שעות עד 1 יום.
מרכיבים שתצטרך
2
מערבבים פרוס מנטה טרי לתוך קומפוט blackberry. הפוך טרין על מגש; לקלף את לעטוף פלסטיק.
מרכיבים שתצטרך
3
חותכים את טרין לפרוסות.
4
מגישים עם compote blackberry.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: קרם שרי, Moscato Dasti, יציאה

קינוח קפוא בתפריט? נסה זיווג עם קרם שרי, מוסקטו ד ' אסטי ופורט. כלל שיוך יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים טוב עם Moscato D ' Esti, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת, וקינוחי קרמל או שוקולד זוג גם עם פורט. קרם שרי NV Solera עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
קרם שרי NV Solera
קרם שרי NV Solera
לשרי קרם הסולרה יש גוון ענבר מבריק ונחושת עמוק. עם ניחוחות חמאה ופקאנים, האגוזים המלוחים המתוקים וניחוחות תבלינים חומים נושאים מבטא קרמל מורכב. ערך מתוק מוביל לחיך מעוגל, שופע, בעל גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.