קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות4
ציון בריאות0
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

סורבה פטל-רוז עם שוקולד לבן

סורבה פטל-רוז עם שוקולד לבן
סורבה פטל-רוז עם שוקולד לבן עשוי להיות רק קינוח אתה מחפש. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 7 קלוריות, 0 גר' של חלבון, ו 0g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %0 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו מי ורדים, סורבה פטל, שוקולד ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. זמן הכנת המתכון כ 5 דקות. ציון זה הוא רע מאוד (אבל עדיין ניתן לתקן). נסו Scooped: פטל, היביסקוס, לבנדר ורד סורבה, עוגת שוקולד, פטל ורוז, ו שוקולד, פטל ורוז בטנברג גטו (מתכונים דומים).

הוראות

1
אפשר סורבה לשבת מחוץ למקפיא במשך 10 דקות לפני שאתה לגרוף. סקופ 4 כדורים גדולים של סורבה לתוך 4 ramekins קטן כי רק להחזיק כל כף.
מרכיבים שתצטרך
סורבהסורבה
ציוד שתשתמש בו
1/2 על 5 1/2 על 2 אינץ') בריוש כיכר, פרוס בעובי 3/16 אינץ', קרום הוסרו1/2 על 5 1/2 על 2 אינץ') בריוש כיכר, פרוס בעובי 3/16 אינץ', קרום הוסרו
2
טפטוף כל כף סורבה עם 1/4 כפית מי ורדים (או לפי הטעם). השתמש פומפיה microplane גס כדי לכסות את החלק העליון בשוקולד לבן מעולה.
מרכיבים שתצטרך
שוקולד לבןשוקולד לבן
מי ורדיםמי ורדים
סורבהסורבה
ציוד שתשתמש בו
מיקרו-מטוסמיקרו-מטוס
3
מגישים מייד.

יין מומלץ: קרם שרי, Moscato Dasti, יציאה

קינוח קפוא עובד ממש טוב עם קרם שרי, מוסקטו ד ' אסטי ופורט. כלל שיוך יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים טוב עם Moscato D ' Esti, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת, וקינוחי קרמל או שוקולד זוג גם עם פורט. אתה יכול לנסות שרי קרם ן NV ג ' ונסון. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 19 דולר לבקבוק.
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
ארומטי מאוד עם הערות של אגוזי לוז, וניל, ומגע של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ומגע של שמרים. סיום נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול אלה מאפשרים לו להזדקן"". משקה טרום-פרינדיאלי מועדף. שקול את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כמו אפריטיף, או אחרי ארוחת ערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים מבוססי פירות. גם נפלא בשעות אחר הצהריים הקרות, מוגש עם ביסקוטי לטבול ""בסגנון איטלקי"". "