קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות28
מגזין

סטייק דג-חרב במרינדה

סטייק דג-חרב במרינדה
סטייקים דג חרב מושרים Charmoula עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 35 גרם חלבון 13 גרם של שומן, וסך הכל 294 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום ולנטין. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני דיאט. גשו לסופר וקנו פפריקה, כוסברה טחונה, כוסברה ועוד מספר מצרכים לעשות היום. כדי להשתמש ב ג'ינג'ר הקרקע אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת ג'ינג'ר עם ציפוי ג' ינג'ר גבישי כקינוח. , שהוא מוצק. נסו עוף במרינדה עם הריסה עדשים, סטייק דג חרב צלוי במחבת, ו סטייק דג-חרב ארומטי. (מתכונים דומים).

הוראות

1
שלב את 8 המרכיבים הראשונים בשקית ניילון גדולה zip-top.
ציוד שתשתמש בו
שקיות Ziplocשקיות Ziploc
2
מוסיפים דגים לשקית; חותם ומרינדה במקרר 1 שעה, מסתובב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
דגיםדגים
3
הכן גריל.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
4
הסר דגים משקית; להשליך מרינדה.
מרכיבים שתצטרך
מרינדהמרינדה
דגיםדגים
5
מפזרים דגים עם מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
דגיםדגים
6
מניחים דגים על מתלה גריל מצופה ספריי בישול; גריל 5 דקות בכל צד או עד פתיתי דגים בקלות כאשר נבדקים עם מזלג או עד מידה הרצויה של doneness.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
7
מגישים עם טריזי לימון.
מרכיבים שתצטרך
טריז לימוןטריז לימון

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם בחירות נהדרות לדגים. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. אתה יכול לנסות את האספסוף פינו גריס. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.9 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -20 דולר לבקבוק.
אספסוף פינו גריס
אספסוף פינו גריס
ערפל של שעות הבוקר המאוחרות, ימים קרירים ללא הרף ורוחות אחר הצהריים מקפיאות מוסיפים ליין עדין אך טעים. לפינוט גרי יש צבע זהוב בהיר ואף מורכב בניחוח פירות, אשר מחייה קוטלי מנגו, תה יסמין, קינמון ומלון. אגוז קלוי קלוי חלק ודבש מאזנים את הפירות ונותנים מקום לגימור פריך וממושך מלא דשא ואפרסקים טריים.