קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות69
מגזין

סטייק סינטה עם תפוחי אדמה קלויים ואספרגוס

סטייק סינטה עם תפוחי אדמה קלויים ואספרגוס
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מנה עיקרית, אז תנו הזדמנות ל סטייק סינטה עם תפוחי אדמה קלויים ואספרגוס. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 21 גרם חלבון 15 גרם של שומן, וסך הכל 325 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. 15 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. אם יש לך מיץ לימון, שמן זית, שן שום, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. יום ולנטין יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, וכל 30 דיאט. נסו סטייק סינטה בגריל עם טפנד אספרגוס, סטייק סינטה ותפוחי אדמה אפויים, ו תוצרת בית סטייק סינטה בגילאי יבש עם תפוחי אדמה צלי גבינה (מתכונים דומים).

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

מרלו, קברנה סוביניון ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי לסטייק. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. מרלו עמק אלכסנדר מטנזאס עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 28 דולר לבקבוק.
נחל מאטנזה אלכסנדר עמק מרלו
נחל מאטנזה אלכסנדר עמק מרלו
צבע סגול בינוני. טעמים של שזיף satsuma, שוקולד מריר מכוסה פטל, וניחוחות allspice בעיקר. על החיך, זה מרלו קלאסי עם ריכוז טוב. הוא מלוח ובינוני בעל טאנינים קטיפתי. עוגת דובדבנים תוצרת בית טארט וניחוחות עץ סנדל נתפסים בקלות בעת טעימות.