קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות4
ציון בריאות26
מגזין

סטייק עין עם גבינת עיזים, Meyer Lemon-חרדל דבש וגזרת נחלים

סטייק עין עם גבינת עיזים, Meyer Lemon-חרדל דבש וגזרת נחלים
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל את עיני צלעות עם גבינת עיזים, חרדל לימון-דבש Meyer ו נחלים. המתכון הזה מכסה %34 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון ללא גלוטן יש 1007 קלוריות, 61 גר' של חלבון, ו 70 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 4 מנות. הכנת המנה לוקחת כ 50 דקות. אם יש לכם מיץ לימון, חרדל דיז'ון, סטייק עין, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. נסו הגיע הזמן לסטייק! Ribeye עם גבינת עיזים וחרדל דבש לימון מאייר, עוגת גבינת עיזים עם רוזמרין ולימון מאיר, ו פיצה קינואה עם לימון מאייר, גבינת עיזים ובזיליקום (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
הסר את הסטייקים מהמקרר 30 דקות לפני הבישול ולתת לשבת בטמפרטורת החדר.
מרכיבים שתצטרך
3
מחממים את הגריל לחום ישיר ועקיף גבוה.
4
לטאטא יחד את הדבש, חרדל דיז ' ון, חרדל דגנים מלאים ומיץ לימון בקערה קטנה ולתת לשבת בטמפרטורת החדר לפחות 30 דקות כדי לאפשר את הטעמים להתמזג.
מרכיבים שתצטרך
5
מערבבים יחד את הגבינה, עשבי תיבול ושמן זית בקערה עד בשילוב ועונה עם מלח ופלפל. להכניס למקרר עד שיהיה מוכן לשימוש.
מרכיבים שתצטרך
6
מברישים את הסטייקים בשמן קנולה ומפזרים בנדיבות מלח ופלפל. גריל על חום ישיר עד חרוך מעט, על 5 דקות. הפוך את הסטייקים והרחק אותם מהגחלים, סגור את המכסה והגריל עד שמדחום שנקרא מיידית מוכנס למרכז רושם 135 מעלות F, בערך 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
7
הסר מן הגריל ללוח חיתוך.
8
למעלה הסטייקים עם גבינת עיזים וטפטוף עם ויניגרט. לפזר את גרגיר הנחלים על צמרות, ולאחר מכן לסיים עם טפטוף טוב של שמן זית.
מרכיבים שתצטרך
9
מקשטים את המגש עם חצאי הלימון בגריל.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

מרלו, קברנה סוביניון ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי לסטייק. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. מרלו רוברט מונדבי נאפה עם דירוג של 4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 30 דולר לבקבוק.
Robert Mondavi Napa Merlot
Robert Mondavi Napa Merlot
הטעמים הרב-ממדיים של היין מגיעים מענבים הגדלים באזורים שונים של עמק נאפה, כולל אזורי קרנרוס, סטאגים זינוק ואוקוויל. טכניקות מסורתיות, כולל שמרים מקומיים, שקיעה מורחבת, הזדקנות בחביות עץ אלון צרפתי וביקבוק ללא סינון, שיפרו את המורכבות של היין. יין זה טעים עם מנות רבות וגבינות. אחד הזיווגים האהובים עלינו הוא הודו צלוי עם פטריות בר ומילוי אגוז. רגל צלוי של כבש, שפשף עם עשבי תיבול ריחניים ותבלינים, או בשר חזיר בגריל גם להתחתן בצורה מושלמת עם טעמים חושניים של היין.