קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות10
ציון בריאות29
מגזין

סטייק פיקאדו

סטייק פיקאדו
יום ולנטין יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. גשו לסופר וקנו מלח ופלפל, צ'ילי, בצל, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. כדי להשתמש עד כמון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מוס שוקולד מרוקאי כקינוח. מהכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח מסביב 1 שעה. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. מתכונים דומים: ביסטק פיקדו, פאן פריד סטייק המבורגרים עם בצל יין אדום בגידה רזה של לורה, ו ארוחת הכנה מראש 3 דקות סטייק Hoagies עם רוטב סטייק תוצרת בית.

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

מרלו, קברנה סוביניון ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי לסטייק. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. המרלו של מחוז פג ' ו עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 38 דולר לבקבוק.
מרלו מחוז פג ' ו
מרלו מחוז פג ' ו
צבע אודם עמוק, המרלו 2016 מציע ניחוחות ריחניים, שכבתיים של רימונים עסיסיים, תבלין אפייה וקמצוץ ארז. פירות עבותים של דובדבנים ובלקברי עוטפים את החיך. רמזים רכים של שקדים קלויים ווניל מגיעים לשיאם בגימור אלגנטי. טעים עכשיו, מרלו זה ימשיך להתבגר במשך 6-8 השנים הבאות.תערובת: 95% מרלו, 4% קברנה סוביניון, 1% פטיט סירה