קושירגיל
מוכן ב15 דק.
מנות6
ציון בריאות17
מגזין

סטייקים בשר צבי במרינדה

סטייקים בשר צבי במרינדה
צריך מנה עיקרית ללא גלוטן וללא חלב? סטייקי בשר צבי במרינדה יכולים להיות מתכון מצוין לנסות. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 35 גרם חלבון, 12 גרם שומן, ובסך הכל 289 קלוריות. מתכון זה משמש 6. המתכון הזה מכסה %20 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם סטייקים של בשר צבי, רוטב ווסטרשייר, קטשופ וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. 1 אדם התרשמו מתכון זה. זמן הכנת המתכון כ 15 דקות. זה מושלם עבור יום האהבה. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 48%. ציון זה הוא מוצק. נסו סטייקים אצבע צבי, צבי סטייקים ורוטב (בשר צבי), ו צבי סטייקים ורוטב (בשר צבי) עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
מניחים בשר צבי בשקית ניילון גדולה הניתנת לסגירה חוזרת. בקערה, לשלב את שאר החומרים.
מרכיבים שתצטרך
בשר צביבשר צבי
ציוד שתשתמש בו
קליפת ליים מגוררת נוספת, לא חובהקליפת ליים מגוררת נוספת, לא חובה
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
יוצקים חצי מעל בשר צבי; חותם שקית ולהפוך מעיל. מכניסים למקרר למשך הלילה. מקררים את המרינדה שנותרה.
מרכיבים שתצטרך
תלת עצות, גזוזתלת עצות, גזוז
בשר צביבשר צבי
3
מסננים וזורקים מרינדה מסטייקים. צולים 3-4 אינץ'. מהחום במשך 4 דקות. הפעל; למרוח עם מרינדה שמורה. צולים 4 דקות יותר, צולים לעתים קרובות, או עד שמדחום בשר קורא 160 עד בינוני או 170 עד עבור עשוי היטב.
מרכיבים שתצטרך
תלת עצות, גזוזתלת עצות, גזוז
סטייק צלעות חתוך כפול עם עצם (בערך 2 1/2 אינץ' עובי; בערך 2 1/2 פאונד), חתוך מעודפי שומןסטייק צלעות חתוך כפול עם עצם (בערך 2 1/2 אינץ' עובי; בערך 2 1/2 פאונד), חתוך מעודפי שומן
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
ציוד שתשתמש בו
רוטב חם שמן שומשוםרוטב חם שמן שומשום

יין מומלץ: פינו נואר, מרלו, קברנה סוביניון, קיאנטיname, Montepulciano

סטייק בשר צבי עובד ממש טוב עם פינו נואר, מרלו וקברנה סוביניון. יינות אדומים קלים עד בינוניים אלה לא יכריעו את הבשר הרזה ויגרמו לו לטעום פחות משחקי. אתה יכול לנסות את הברון פיליפ דה רוטשילד אסקודו רוג ' ו פינו נואר רזרבה. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-20 דולר לבקבוק.
הברון פיליפ דה רוטשילד אסקודו רוג ' ו פינו נואר רזרבה
הברון פיליפ דה רוטשילד אסקודו רוג ' ו פינו נואר רזרבה
אדום דובדבן חיוור עם גוון אודם. האף מורכב מאוד ורענן עם פירות אינטנסיביים, קדימה על דובדבן ופטל מתערבב עם הערות שקדים קלויים עדינים. ליין יש התקפה טובה מאוד, טאנינים אלגנטיים ועסיסיים. טעמי פירות באמצע החיך, במיוחד דובדבן, ואילו הגימור האלגנטי משלב את מלוא הפירות הטריים עם עידון הטרואר של קזבלנקה.משתלב היטב עם גבינת עיזים, סוליה בחמאת לימון, או קרפצ ' יו של צדפות.