קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות10
ציון בריאות100
מגזין

סטייקים טונה בגריל Niçoise

סטייקים טונה בגריל Niçoise
סטייק טונה בגריל עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה אחת מכילה 444 קלוריות, 53 גרם חלבון ו 22 גרם שומן. והוא יספק כ 10 מנות. המתכון הזה מכסה %41 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה יהיה להיט בחג היום העצמאות שלך. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני דיאט. גשו לסופר וקנו שאלוט, עלי טימין, שומר טחון ועוד מספר מצרכים לעשות היום. כדי להשתמש ב המלח הכשר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פירורים דלי שומן עוגה (כשר חלבי) כקינוח. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. עם כפית ציון של 89% המנה הזו יוצאת מן הכלל. נסו סטייקים טונה בגריל Niçoise, טוסט טונה ניסואז, ו טוסט טונה ניסואז (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערה בינונית, לטאטא את שמן הזית עם היין, חרדל, טימין, שומר ושאלוט. מסדרים את סטייק הטונה על תבנית אפייה גדולה ושופכים עליהם את המרינדה. להפוך את סטייק הטונה למעיל.
מרכיבים שתצטרך
סטייק טונהסטייק טונה
שמן זיתשמן זית
מרינדהמרינדה
שאלותשאלות
חרדלחרדל
שומרשומר
טימיןטימין
ייןיין
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
מקציףמקציף
קערהקערה
2
בואו לעמוד במשך 30 דקות.
3
להדליק גריל או לחמם מחבת גריל. מתבלים את סטייק הטונה במלח ופלפל. גריל על חום גבוה בינוני, פונה פעם אחת, במשך 4 דקות לכל צד, עד בינוני. חותכים דק את הסטייקים, מעבירים לצלחות ומגישים.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
סטייק טונהסטייק טונה
סטייק.סטייק.
ציוד שתשתמש בו
מחבת גרילמחבת גריל
גרילגריל

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

טונאן בתפריט? נסה זיווג עם יין מרלו, פינו נואר ורוזה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. מרלו רוברט מונדבי נאפה עם דירוג של 4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 30 דולר לבקבוק.
Robert Mondavi Napa Merlot
Robert Mondavi Napa Merlot
הטעמים הרב-ממדיים של היין מגיעים מענבים הגדלים באזורים שונים של עמק נאפה, כולל אזורי קרנרוס, סטאגים זינוק ואוקוויל. טכניקות מסורתיות, כולל שמרים מקומיים, שקיעה מורחבת, הזדקנות בחביות עץ אלון צרפתי וביקבוק ללא סינון, שיפרו את המורכבות של היין. יין זה טעים עם מנות רבות וגבינות. אחד הזיווגים האהובים עלינו הוא הודו צלוי עם פטריות בר ומילוי אגוז. רגל צלוי של כבש, שפשף עם עשבי תיבול ריחניים ותבלינים, או בשר חזיר בגריל גם להתחתן בצורה מושלמת עם טעמים חושניים של היין.