קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות4
ציון בריאות1
מגזין

סלט אנדיב מתולתל

סלט אנדיב מתולתל
צריך ללא גלוטן, ללא חלב, פליאוליתית ולקטו אוו צמחונית הר ד ' אובר? סלט אנדיב מתולתל יכול להיות מתכון סופר לנסות. המתכון הזה מכסה %1 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 0 גרם חלבון, 7 גרם שומן, ובסך הכל 77 קלוריות. מתכון זה משמש 4. מתכון זה מאוכלרשת יש 1 אוהדים. לכו לחנות ואספו אנדיב בלגי, בצל, מלח כשר ועוד מספר מצרכים להכנתו היום. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 10 דקות. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 18%, וזה די רע. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: סלט אנדיב מתולתל, סלט אנדיב טונאן ומתולתל עם ויניגרט רומסקו (קסאטפילה), ו מבשלים את הספר: גרגיר הנחלים וסלט אנדיב מתולתל עם קרוטונים.

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
2
בקערת סלט גדולה זורקים יחד גם אנדיב וגם את הבצל.
מרכיבים שתצטרך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
3
מפזרים את החומץ, השמן והמלח וזורקים שוב. אם יש צורך במעט יותר שמן או חומץ, עשו זאת במרווחים קטנים וטעמו תוך כדי. הסלט צריך להיות מתובל היטב ולבוש אך לא רטוב.
מרכיבים שתצטרך
1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים
(צינור גדול)(צינור גדול)
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
4
וואלה!

יין מומלץ: שרדונה, סוביניון בלאן, Gruener Veltliner

שרדונה, סוביניון בלאן וגרונר ולטלינר הם הבחירות המובילות שלי לסלט. סוביניון בלאן וגרונר ולטלינר שניהם בעלי תווי הרבי המשלימים סלטים עם מספיק חומצה כדי להתאים לוויניגרטות טארט, בעוד שרדונה יכולה להיות בחירה טובה לרוטבי סלט שמנת. אתה יכול לנסות את סיפריאני פרוסקו. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.9 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-19 דולר לבקבוק.
סיפריאני פרוסקו
סיפריאני פרוסקו
ציפריאני בליני הוא הקוקטייל המפורסם בעולם העשוי מעיסת אפרסק לבנה ויין מבעבע ברוט. הוא הומצא בשנת 1948 על ידי ג ' וזפה סיפריאני מבר הארי בוונציה והוא מוגש בכל מקום סיפריאני ברחבי העולם. דרך נהדרת להתחיל כל מסיבה או לקיים עם בראנץ ' של יום ראשון! ציפריאני בליני מציגה ניחוחות אלגנטיים, טריים ופירותיים עם מתיקות מאוזנת ובועות ריחניות. מושלם בכל עת, נהדר כמו אפריטיף.