קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות21
מגזין

סלט הודו מעושן ותפוחים

סלט הודו מעושן ותפוחים
המתכון מעושן טורקיה וסלט תפוחים יכול להתבצע בתוך כ 20 דקות. מנה אחת של מנה זו מכילה סביב 13 גרם חלבון, 27 גרם שומן, ובסך הכל 394 קלוריות. מתכון זה משמש 4. המתכון הזה מכסה 22% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. רק כמה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. מתכון זה מ טעם הבית דורש תפוחים, אגוזי מלך, תיבול פלפל לימון וגרגיר נחלים קרוע. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ללא חלב, פליאוליתית וראשונית דיאטה. עם כפית ציון 61%, המנה הזו די טובה. מתכונים דומים: תרנגול הודו מלוח ומעושן, תרנגול הודו מלוח ומעושן, ו כיסי הודו מעושנים עם סלט תפוחים.

הוראות

1
מקציפים יחד את מרכיבי ההלבשה; מניחים בצד.
ציוד שתשתמש בו
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
2
רגע לפני ההגשה מסדרים ירקות סלט על מגש או צלחות בודדות. למעלה עם גזר, עגבניות, הודו ותפוחים.
מרכיבים שתצטרך
ירוקירוק
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
לשימור,לשימור,
1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט
4 עד 5 קטנים או 2 עד 3 ענפים גדולים רוזמרין טרי, עלים קצוצים דק4 עד 5 קטנים או 2 עד 3 ענפים גדולים רוזמרין טרי, עלים קצוצים דק
3
מזלפים רוטב מעל סלט; לזרוק למעיל.
4
מפזרים אגוזי מלך.
מרכיבים שתצטרך
1/3 כוס פרוסות וניל מרוסקות דק (כ-10 פרוסות)1/3 כוס פרוסות וניל מרוסקות דק (כ-10 פרוסות)

יין מומלץ: שרדונה, סוביניון בלאן, Gruener Veltliner

סלט עובד ממש טוב עם שרדונה, סוביניון בלאן וגרואנר וולטלינר. לסוביניון בלאן ולגרונר וולטלינר יש תווים רבי המשלימים סלטים עם מספיק חומצה כדי להתאים לוויניגרטות טארט, בעוד שרדונה יכול להיות בחירה טובה עבור רטבים לסלט שמנת. אתה יכול לנסות ביין נסידו ן שרדונה. סוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.9 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-53 דולר לבקבוק.
ביין נסידו ן שרדונה
ביין נסידו ן שרדונה
ניחוחות מזמינים של לימון מאייר, קמומיל וקש חתוך פרצו מהכוס. הכניסה הבהירה מניבה לחיך צפוף ואנרגטי שכולו קווים ישרים ומינרליות מעוררת תיאבון.