קושיבינוני
מוכן ב25 דק.
מנות10
ציון בריאות25
מגזין

סלט ויניגרט עגבניות

סלט ויניגרט עגבניות
סלט ויניגרט עגבניות עשוי להיות מתכון טוב להרחבת קופסת המתכונים שלך. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 2 גרם חלבון, 11 גרם שומן, ובסך הכל 139 קלוריות. המתכון הזה מכסה %11 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה משמש 10. מתכון זה מן הטעם של הבית יש 1 אוהדים. לכו לחנות ואספו חומץ בלסמי, בצל, גבינת פרמזן ועוד מספר מצרכים להכנתו היום. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 25 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן וראשוני דיאטה. עם כפית ציון 67%, המנה הזו מוצקה. נסו סלט עגבניות עם ויניגרט בזיליקום, סלט פיצה עם ויניגרט עגבניות, ו סלט גספצ'ו עם ויניגרט עגבניות עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
בקערת הגשה שלבו את הרומיין, העגבניות, הארטישוק, הזיתים, הבצל והגבינה.
מרכיבים שתצטרך
לחמניות כריך צוללות (בערך 10 אינץ')לחמניות כריך צוללות (בערך 10 אינץ')
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
רומייןרומיין
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
יכול שעועית מחודשת וצ'ילי ירוקיכול שעועית מחודשת וצ'ילי ירוק
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
ציוד שתשתמש בו
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה
2
בבלנדר שלבו את העגבנייה, החומץ, הדבש, השום, החרדל, המלח והפלפל; מכסים ומעבדים עד לקבלת תערובת אחידה. תוך כדי עיבוד, בהדרגה להוסיף שמן בזרם יציב.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דקמלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק
צרור תרד טרי (בערךצרור תרד טרי (בערך
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
ליקריץ 42 מחרוזות אדומותליקריץ 42 מחרוזות אדומות
3
יוצקים מעל סלט; לזרוק למעיל.
4
מגישים מיד.

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)2(יכול להיות או להרחיק)חרדל דיז'וןחרדל דיז'ון2smallsשיני שום, טחוןשיני שום, טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים213אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צנצנת לבבות ארטישוק מרובעים במרינדה, מנוקזים וחותכים לחתיכות בגודל 1/2 אינץצנצנת לבבות ארטישוק מרובעים במרינדה, מנוקזים וחותכים לחתיכות בגודל 1/2 אינץ796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)64אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יכול פרוס זיתים בשלים, סחוטיכול פרוס זיתים בשלים, סחוט596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת פרמזן גרוסהגבינת פרמזן גרוסה1(יכול להיות או להרחיק)8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס1קטןבצל אדום, פרוס דקבצל אדום, פרוס דק3(חוֹרֶף)1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר2בצל צהוב בינוני, קצוץרומיין קרוערומיין קרוע1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)1גדולעגבניות, זרע וקצוץעגבניות, זרע וקצוץ2largesעגבניות, זרע וקצוץעגבניות, זרע וקצוץ

יין מומלץ: שרדונה, סוביניון בלאן, Gruener Veltliner

סלט עובד ממש טוב עם שרדונה, סוביניון בלאן וגרונר ולטלינר. סוביניון בלאן וגרונר ולטלינר שניהם בעלי תווי הרבי המשלימים סלטים עם מספיק חומצה כדי להתאים לוויניגרטות טארט, בעוד שרדונה יכולה להיות בחירה טובה לרוטבי סלט שמנת. יין אחד שתוכלו לנסות הוא כרמי עמק וילמט שיבוט דיז ' ון שרדונה. יש לו 4.8 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 22 דולר.
וילמט עמק כרמים דיז ' ון שיבוט שרדונה
וילמט עמק כרמים דיז ' ון שיבוט שרדונה
האף נפתח בניחוחות של לימון, אגס, אגוזי לוז ודבש. הזר עובר ללגימה שמנת בינונית ומציעה טעמים של תפוז, שמנת מתוקה, וניל, קרמל וציפורן. איזון חומציות משאיר את היין מרענן, עם גימור מתמשך ואידיאלי לזיווג מזון.התאימו למנות פירות ים עשירות כמו שרימפס בגריל או סקמפי פירות ים, פשטידת סיר עוף או מרקים שמנת, מנות אורז או תפוחי אדמה, סלטים טריים עם ויניגרטות וגבינות קשות כמו צ ' דר לבן מיושן.