קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות6
ציון בריאות7
מגזין

סלט חזיר פריך

סלט חזיר פריך
סלט חזיר פריך לוקח בערך 15 דקות מתחילתו ועד סופו. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 224 קלוריות, 6 גרם חלבון, ו 16 גרם שומן. זה עובד טוב כמו הר ד ' אובר. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן דיאטה. אם יש לך גזר, מקלות תפוחי אדמה, מיונז ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין אותו. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. עם כפית ציון 42%, המנה הזו מוצקה. מתכונים דומים: חזיר וגבינה פריכים, תפוחי אדמה עם כרוב כבוש ובשר חזיר מעושן פריך, ו חזיר פריך מגניב & פיתה גבינה.

הוראות

1
בקערה גדולה שלבו גזר, סלרי ובצל.
מרכיבים שתצטרך
1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט
צרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
שלב מיונז, חלב וחרדל.
מרכיבים שתצטרך
1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק
מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דקמלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק
2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
3
יוצקים מעל תערובת ירקות וזורקים לציפוי. מכסים ומצננים עד להגשה. רגע לפני ההגשה זורקים פנימה את מקלות תפוחי האדמה והחזיר.
מרכיבים שתצטרך
מקלות תפוחי אדמהמקלות תפוחי אדמה
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
(בחרו טעם: שוויצרי מקורי, פלפל ג'לפנו, שום ועשבי תיבול, או פרמזן פלפל)(בחרו טעם: שוויצרי מקורי, פלפל ג'לפנו, שום ועשבי תיבול, או פרמזן פלפל)

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

אנטיפסטי בתפריט? נסה להתאים עם יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. יין אחד שתוכלו לנסות הוא בקבוק זוהר וינטג ' דום פריניון. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 279 דולר.
דום פריניון בציר זוהר בקבוק
דום פריניון בציר זוהר בקבוק
הוא פתיחת זר מורכב ומואר,שילוב של פרחים לבנים, פירות הדר ואבן. ההשפעה הכוללת משופרת על ידי רעננות של אניס ונענע כתוש. הניחוחות הסופיים שמציע היין מתחילים להראות תווים חריפים, עציים וקלויים. לאחר תקופה ארוכה של רתיעה, היין סוף סוף נפתח. יש איזון מלא בין האף לחיך. אופיו הדק, המינימליסטי, הטהור, הגוון והאתלטי מתבטא כעת גם בחום. הפרי בולט וברור. החומציות האופיינית של הבציר משולבת להפליא. ההתמדה שלו היא בעיקר ארומטית, אפורה, מעושנת ומבטיחה מאוד.היין נהנה מדואליות: חום ורעננות, זיווגי בשר ויוד, מבושל וגולמי. תבלינים משפרים ומדגישים את התסיסה של 2008 וצופפים את היין. דום פפריניון אוהב חוויות שובבות: אמנות קולינרית, טקסטורות ועניינים.