קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות1
ציון בריאות27
מגזין

סלט טונה בסגנון יווני

סלט טונה בסגנון יווני
צריך ללא גלוטן, ראשוני ומנה עיקרית פסקטריאנית? סלט טונה בסגנון יווני יכול להיות מתכון אדיר לנסות. והוא יספק כ 1 מנות. מנה זו מכילה כ 30 גרם חלבון 12 גרם של שומן, וסך הכל 232 קלוריות. המתכון הזה מכסה %19 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, . זמן ההכנה הכולל ייקח כ 5 דקות. גשו לסופר וקנו גבינת פטה, רוטב סלט ויניגרט יווני, בצל ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. מתכונים דומים: כריכי סלט טונה בסגנון יווני, טונאן בסגנון יווני עניבת פרפר סלט פסטה, ו סלט טונה יווני.

הוראות

1
מערבבים את הטונה, בצל, רוטב סלט, זיתים, גבינת פטה יחד בקערה.
מרכיבים שתצטרך
1-3/4 כוסות כרוב כבוש, שטוף וסחוט היטב1-3/4 כוסות כרוב כבוש, שטוף וסחוט היטב
סלט מעורב עלים, שטוף ויבשסלט מעורב עלים, שטוף ויבש
יכול שעועית מחודשת וצ'ילי ירוקיכול שעועית מחודשת וצ'ילי ירוק
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
קלמנטינות, כל אחתקלמנטינות, כל אחת
ציוד שתשתמש בו
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

ניתן לזווג טונה עם יין מרלו, פינו נואר ורוזה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Wild & Wilder המרלו Exhibitionist. יש לו 4.3 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 19 דולר.
Wild & Wilder המרלו המציגים
Wild & Wilder המרלו המציגים
המציגה מלאה שזיף עשיר ופרי דמסון על האף. אלון המשמש הוא מתבלט על החיך אשר נשלט על ידי טעמי ברי אדומים עשירים תוך הצגת גם ניואנסים ארציים עדינים. היין אלגנטי ומשיי עם גימור ארוך.