קושירגיל
מוכן ב40 דק.
מנות8
ציון בריאות5
מגזין

סלט טונה ליים תפוח

סלט טונה ליים תפוח
מנה אחת מכילה 142 קלוריות, 10 גרם חלבון ו 8 גרם שומן. והוא יספק כ 8 מנות. המתכון הזה מכסה %10 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך טונאן במים, סבתא סמית תפוח, ביצים קשות, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן הכנת המתכון כ 40 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, נסו סלט כרובית טונה עם ויניגרט ליים, אורז Krispiesandtrade; טונה עם סלט מלפפון ורוטב הויסין, ו סלט טונה חמוציות ותפוחים (מתכונים דומים).

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

מרלו, פינו נואר ויין רוזה הם הבחירה הראשונה שלי לטונה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. המרלו של מחוז פג ' ו עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 38 דולר לבקבוק.
מרלו מחוז פג ' ו
מרלו מחוז פג ' ו
צבע אודם עמוק, המרלו 2016 מציע ניחוחות ריחניים, שכבתיים של רימונים עסיסיים, תבלין אפייה וקמצוץ ארז. פירות עבותים של דובדבנים ובלקברי עוטפים את החיך. רמזים רכים של שקדים קלויים ווניל מגיעים לשיאם בגימור אלגנטי. טעים עכשיו, מרלו זה ימשיך להתבגר במשך 6-8 השנים הבאות.תערובת: 95% מרלו, 4% קברנה סוביניון, 1% פטיט סירה