קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות5
ציון בריאות54
מגזין

סלט כרוב אסייתי

סלט כרוב אסייתי
סלט כרוב אסייתי יכול להיות רק תוספת שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 93 קלוריות, 2 גרם של חלבון ו3 גרם של שומן. מתאים ל-5 מנות. זה יהיה להיט בחג היום העצמאות שלך. אם יש לכם זנגביל, חומץ אורז, נבטי שעועית מונג, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן ותפריט טבעוני. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. נסו המבורגר עוף אסייתי עם מיונז לימון חריף וסלט אסייתי כבוש, סלט כרוב אסייתי, ו סלט כרוב אסייתי (מתכונים דומים).

הוראות

1
לטאטא יחד חומץ אורז ו 5 החומרים הבאים בקערה גדולה.
מרכיבים שתצטרך
חומץ אורזחומץ אורז
ציוד שתשתמש בו
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה
2
להוסיף כרוב נאפה ו 4 מרכיבים הבאים; לזרוק לערבב.
מרכיבים שתצטרך
כרוב נאפהכרוב נאפה
3
מכסים ומקררים 2 שעות כדי לרכך כרוב. רק לפני ההגשה, מערבבים רצועות אגס, אם תרצה, נבטים.
מרכיבים שתצטרך
ל-1 אננסל-1 אננס
נבטיםנבטים
4 כפיות אגוזי מלך קצוצים4 כפיות אגוזי מלך קצוצים

מרכיבים

2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגזר מגוררגזר מגורר11 קילו קישואים,רסק שום צ'ילירסק שום צ'ילי596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסברה טרייה קצוצהכוסברה טרייה קצוצה2(יכול להיות או להרחיק)ג'ינג'ר טרי מגורדג'ינג'ר טרי מגורד596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק פרוס דקבצל ירוק פרוס דק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקנבטי סויה או מונג, אופציונלינבטי סויה או מונג, אופציונלי9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכרוב נאפה קרוע דקכרוב נאפה קרוע דק1אגס אסייתי, חצוי, cored, וחותכים לרצועות julienneאגס אסייתי, חצוי, cored, וחותכים לרצועות julienne4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכרוב אדום מגורר דקכרוב אדום מגורר דק796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחומץ אורזחומץ אורז1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שמן שומשום קלוישמן שומשום קלוי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסייתי בתפריט? נסה זיווג עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. את יכולה לנסות את ליאו סטין ויניארד צ ' נין בלאן. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 24 דולר לבקבוק.
Leo Steen Saini Vineyard Chenin Blanc
Leo Steen Saini Vineyard Chenin Blanc
כמו להיות מועבר לאחו באביב, היין המקסים הזה מציג ניחוחות מפתים של קמומיל, ורבנה לימון, טימין והדר zesty. על החיך הארוך והמרענן, חומציות טבעית מעולה ומינרליות חצץ רטובה להביא אנרגיה יפה ליין, נושאת טעמים של תפוח ירוק אגס אנג ' ו כדי לסיים בהיר, ממוקד.