קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות35
מגזין

סלט כרוב ושרימפס בדרום מזרח אסיה

סלט כרוב ושרימפס בדרום מזרח אסיה
סלט כרוב ושרימפס בדרום מזרח אסיה עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. צופה הדמות שלך? ואינו מכיל גלוטן,, ללא חלב, מתכון פסקטרי יש 234 קלוריות, 27 גרם חלבון, ו 7 גרם שומן למנה. מתאים ל-6 ומחירו 3 מנות.19 דולר למנה. גשו לסופר וקנו עלי נענע, גזר, כוסברה, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. כדי להשתמש במיץ ליים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת אוכל מלאך ליים עם זיגוג ליים ופיסטוקים כמו קינוח. מהכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 45 דקות. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. נסו סלט כרוב ושרימפס בדרום מזרח אסיה, סלט אשכוליות ושרימפס בדרום מזרח אסיה, ו שרימפס בגריל ובצל ירוק עם רטבי טבילה בדרום מזרח אסיה (מתכונים דומים).

הוראות

1
להכנת רוטב, שלבו 8 מרכיבים ראשונים תוך ערבוב עם מטרפה עד להמסת הסוכר.
מרכיבים שתצטרך
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
2
כדי להכין סלט, לשלב כרוב הבא 5 מרכיבים (דרך מלפפון) בקערה גדולה.
מרכיבים שתצטרך
מלפפוןמלפפון
כרובכרוב
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מזלפים רוטב על סלט, וזורקים היטב למעיל.
4
מפזרים בוטנים; מקשטים בענפי נענע, אם רוצים.
מרכיבים שתצטרך
בוטניםבוטנים
מנטהמנטה
5
מגישים מיד.

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסיה בתפריט? נסה להתאים עם שנין בלאן, גוורצטרמינר וריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסייתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן-אך הלבנים החומציים הללו משתלבים עם מספר ארוחות מסורתיות, חריפות או לא. כרם הנסיך לנגטווינס שנין בלאן עם דירוג 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 21 דולר לבקבוק.
לנגטווינס הנסיך כרם שנין בלאן
לנגטווינס הנסיך כרם שנין בלאן
פשוט על ידי שמירה על ניחוחות וטעמים שנמסרו מן היין, לנגטווינס שנין בלאן הוא ביטוי תוסס של זני. הערות תפוח סבתא סמית ' פריכות מתמזגות עם רמז לאגס טארט ליצירת יין בהיר ומרענן שקל ליהנות ממנו בכוחות עצמו.