קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות2
ציון בריאות100
מגזין

סלט מקרל תפוחי אדמה & מעושן חם

סלט מקרל תפוחי אדמה & מעושן חם
סלט מקרל תפוחי אדמה & מעושן חם לוקח בערך 30 דקות מההתחלה ועד הסוף. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן, במנה זו יש: 509 קלוריות, 40 גרם חלבון ו 24 גרם של שומן למנה. אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 2 מנות. גשו לסופר וקנו מיץ לימון, קרם פרש, גרגיר נחלים ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זה הובא לכם על ידי BBC אוכל טוב. עם כפית ציון של 99% המנה הזו מעולה. מתכונים דומים: מקרל מעושן, מלפפון וסלט תפוחי אדמה עם רוטב חרדל, תפוח אדמה חם Fingerling וסלט פורל מעושן, ו לפת, תפוחי אדמה, ומקרל מעושן גראטן.

הוראות

1
מבשלים את תפוחי האדמה במחבת גדולה של מים מלוחים רותחים במשך 15-20 דקות או עד למכרז.
מרכיבים שתצטרך
9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
בעוד תפוחי האדמה מתבשלים, מערבבים את frache crme בקערה גדולה עם קרם חזרת ומיץ לימון. מתבלים היטב עם פלפל שחור טחון טרי (אין צורך במלח בגלל המלחות של המקרל המעושן).
מרכיבים שתצטרך
פסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטהפסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטה
רוטב חזרתרוטב חזרת
1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון
מקרלמקרל
9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים
(צינור גדול)(צינור גדול)
ציוד שתשתמש בו
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה
3
מסננים את תפוחי האדמה, חצי ומניחים בצד להתקרר לכמה דקות. עצה לתוך תערובת frache crme ומערבבים כך שהוא מצפה אותם הופך נוזלי למדי. עכשיו מוסיפים את המקרל המעושן ואת גרגיר הנחלים וזורקים בעדינות יחד. ערימה על שתי צלחות לשרת מיד (הטוב ביותר שלה בזמן עדיין חם).
מרכיבים שתצטרך
לא מגן מקומילא מגן מקומי
מקרלמקרל
9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים

יין מומלץ: שרדונה, Gruener Veltliner, סוביניון בלאן

שרדונה, Gruener Veltliner, ו סוביניון בלאן הם הבחירה העליונה שלי לסלט. לסוביניון בלאן ולגרונר יש גם תו הרבי המשלים סלטים עם מספיק חומצה כדי להתאים ויניגרט טארט, בעוד שרדונה יכול להיות בחירה טובה עבור רטבים סלט שמנת. Chateau Ste. מישל אינדיאן וולס יין שרדונה עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
שאטו סטי. מישל אינדיאן וולס יין שרדונה
שאטו סטי. מישל אינדיאן וולס יין שרדונה
"שרדונה בארות ההודית שלנו מספק אופי פירות טרופיים מושך האופייני לאתרים חמים כמו מדרון Wahluke. אני אוהב את טעמי האננס והחמאה הבשלים של שרדונה ומרקם עשיר וקטיפתי. נסה את זה עם צדפות, סקמפי או פסטה עם רטבים עשירים."בוב ברטו