קושימומחה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות4
ציון בריאות58
סוגי מאכליםסלט
מגזין

סלט עוף וטוסט ברי חמוציות

סלט עוף וטוסט ברי חמוציות
סלט עוף וטוסט ברי חמוציות דורש על 1 שעה ו 15 דקות מההתחלה ועד הסוף. מנה אחת מכילה 1669 קלוריות, 63 גרם חלבון ו 113 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %51 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. לך לחנות ותביא פלפל, פלפל, שום ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. וזה מצוין. נסו ברי חמוציות ופיצת עוף, סלט כרוב עם קרוטונים ברי, דלעת קלויה סקווש, פקאן מתובל כמון וויניגרט חמוציות, ו טוסט ברי עם ברוסקטה עגבניות Truffled (מתכונים דומים).

הוראות

1
התחל על ידי ציד בלתי חוקי העוף.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
2
שים את העוף בסיר גדול ומכסה עם ליטר 1 של מים קרים.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
3
מוסיפים את הירקות ועשבי תיבול ומביאים את הסיר לרתיחה מעל חום בינוני גבוה. דלג היטב; ואז מבשלים, חשוף, במשך 45 דקות, ברפרוף בתדירות גבוהה כמו השמן עולה על פני השטח. כאשר נעשה זאת, הסר לצלחת והנח בצד להתקרר. מסננים את הנוזל ושומרים אותו לשימוש כמניות עוף. לגרוס את בשר העוף ולהשליך את העור והעצמות.;
מרכיבים שתצטרך
ציר עוףציר עוף
בשר עוףבשר עוף
ירקירק
עשבי תיבולעשבי תיבול
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
4
מחממים תנור ל 325 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
5
בערך לקצוץ את האגוזים ולאחר מכן טוסט בעדינות במחבת יבשה מעל חום בינוני עד שהם חומים והם מעט ריחני. אגוזי מלך העונה עם מלח ברגע שהם סיימו קלייה.
מרכיבים שתצטרך
אגוזי מלךאגוזי מלך
טוסטטוסט
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
6
מוסיפים את האגוזים, מיונז, חרדל, מיץ לימון, סלרי, פטרוזיליה, שמן זית, מלח ופלפל, לפי הטעם, בקערת ערבוב גדולה ולשלב. מקפלים את העוף מגורר ולהניח בצד בזמן שאתה מכין את הלחם.
מרכיבים שתצטרך
גרוס עוףגרוס עוף
מלח ופלפלמלח ופלפל
מיץ לימוןמיץ לימון
מיונזמיונז
שמן זיתשמן זית
חרדלחרדל
פטרוזיליהפטרוזיליה
אגוזי מלךאגוזי מלך
סלריסלרי
לחםלחם
ציוד שתשתמש בו
קערת ערבובקערת ערבוב
7
טוסט הלחם בתנור חם עד הזהב. למרוח כל חתיכה עם קצת חמאה ולאחר מכן כף רוטב חמוציות על 4 חתיכות.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חמוציותרוטב חמוציות
חמאהחמאה
לחםלחם
טוסטטוסט
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
8
להניח את 4 חתיכות מרוחות חמוציות על מגש גיליון העליון כל חתיכה עם 2 עד 3 פרוסות של ברי עבה לחתוך. פופ זה בחזרה בתנור לרגע או 2 כך הגבינה נמסה מעט שמנת.
מרכיבים שתצטרך
חמוציותחמוציות
גבינהגבינה
ברי.ברי.
פופפופ
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
9
הסר מהתנור העליון עם כמה פרוסות של תפוח ירוק. למעלה עם כף של סלט עוף לכסות עם החצי השני של הלחם כדי להשלים את הכריך.
מרכיבים שתצטרך
תפוח ירוקתפוח ירוק
עוף שלםעוף שלם
לחםלחם
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
10
לשרת.

מרכיבים

33 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת4ריבס, קצוץ טרי או קפואפלפל שחור טחון טריפלפל שחור טחון טרי227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קרקרים מגוונים ו/או פירות טרייםקרקרים מגוונים ו/או פירות טריים2גזר, לחתוך חתיכות 2 אינץגזר, לחתוך חתיכות 2 אינץ2smallsגבעולי סלרי, חתוכים לקוביות קטנותגבעולי סלרי, חתוכים לקוביות קטנות3גבעולי סלרי, לחתוך חתיכות 2 אינץגבעולי סלרי, לחתוך חתיכות 2 אינץ4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבשר עוף מגורר, קצוץ בערךבשר עוף מגורר, קצוץ בערך1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)כף גדושה חרדל דיז'וןכף גדושה חרדל דיז'ון1ראששום, חצי אופקיתשום, חצי אופקית1תפוח ירוק, פרוס דקתפוח ירוק, פרוס דק1לימון, juicedלימון, juiced4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשרמלח כשר2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעל מיונזעל מיונז2(חוֹרֶף)שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה1בצל, חצויבצל, חצוי2(חוֹרֶף)עלי פטרוזיליה קצוצים טריים בתוספת גבעולים, לקישוטעלי פטרוזיליה קצוצים טריים בתוספת גבעולים, לקישוט10תפוחי אדמה רדומים, חתוכים לחתיכות בגודל 1 אינץ'תפוחי אדמה רדומים, חתוכים לחתיכות בגודל 1 אינץ'2גבעולי רוזמרין טרייםגבעולי רוזמרין טריים8פרוסותלחם שאור, לחתוך 1/2 אינץ ' עבהלחם שאור, לחתוך 1/2 אינץ ' עבה4עלי קורנית טרייםעלי קורנית טריים2לפת, חצוילפת, חצוי4(חוֹרֶף)חמאה ללא מלח, טמפרטורת החדרחמאה ללא מלח, טמפרטורת החדר1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאגוזי מלך, קצוצים בערךאגוזי מלך, קצוצים בערך1גלוןפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב חמוציותרוטב חמוציות