קושיקשה
מוכן ב55 דק.
מנות15
ציון בריאות3
מגזין

סלט פסטה איטלקי קל

סלט פסטה איטלקי קל
סלט פסטה איטלקי קל הוא טבעוני ומספק כ 15 מנות. המתכון הזה מכסה 8% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה אחת מכילה 193 קלוריות, 5 גרם חלבון, ו 7 גרם שומן. כמה אנשים מאוד אהבו את המנה הים תיכונית הזו. זה עובד היטב כמו מנות ראשונות זול. גשו לסופר וקנו זיתים, פסטה עניבת פרפר, רוטב לסלט, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זה הביא לך את כולםמתכונים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 55 דקות. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 39%. הציון הזה די גרוע. נסו סלט פסטה איטלקי קל, סלט פסטה איטלקי קל, ו סלט פסטה קל עם רוטב איטלקי (מתכונים דומים).

הוראות

1
הביאו לרתיחה סיר גדול של מים מומלחים קלות. מבשלים את פסטת הפפיון ברתיחה, תוך ערבוב מדי פעם, עד שהיא מבושלת עדיין יציבה לנגיסה, בערך 12 דקות; מסננים. שוטפים פסטה במים קרים עד קריר; ניקוז.
מרכיבים שתצטרך
FarfalleFarfalle
1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
ציוד שתשתמש בו
2 כפות שמן זית בתוספת 2 כפות שמן זית (איכותי ביותר), לטפטוף2 כפות שמן זית בתוספת 2 כפות שמן זית (איכותי ביותר), לטפטוף
2
זורקים יחד פסטה סחוטה, עגבניות, פלפל ירוק, פלפל צהוב, מלפפון, זיתים שחורים וסלרי בקערה גדולה.
מרכיבים שתצטרך
פלפל צהובפלפל צהוב
1/4 כוס פלפל ירוק קצוץ, לא חובה1/4 כוס פלפל ירוק קצוץ, לא חובה
זיתים שחוריםזיתים שחורים
1-1/2 אונקיות. ג'ין1-1/2 אונקיות. ג'ין
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
צרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך
1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה
ציוד שתשתמש בו
להברשה ולטיגון בשמן עמוקלהברשה ולטיגון בשמן עמוק
3
יוצקים רוטב בסגנון איטלקי על תערובת הפסטה; לזרוק למעיל.
מרכיבים שתצטרך
1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה
4
סלט צ ' יל 20 דקות לפני ההגשה.

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

קיאנטי, טרביאנו ורדיצ ' יו הם אפשרויות נהדרות עבור איטלקית. האיטלקים יודעים אוכל והם יודעים יין. טרביאנו ורדיצ ' יו הם יינות לבנים איטלקיים המשתלבים היטב עם דגים ובשר לבן, ואילו קיאנטי הוא אדום איטלקי נהדר למנות כבדות ונועזות יותר. סנטה מרגריטה קיאנטי קלאסיקו ריסרבה עם דירוג 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 27 דולר לבקבוק.
סנטה מרגריטה קיאנטי קלאסיקו ריסרבה
סנטה מרגריטה קיאנטי קלאסיקו ריסרבה
קיאנטי איטלקי אותנטי העשוי מענבים הגדלים בלב אזור קיאנטי קלאסיקו בטוסקנה. ביטוי מעולה של ענב סנגיובזה, עם חומציות משמעותית מהחומציות הנמוכה של האדמה באזור זה.ניחוחות היין האדום המורכב הזה נעים בין דובדבנים ושזיפים לפרחי גלדיולוס וצור אדמה. הטעמים הטאניקים, בני האלון, בהירים ועגולים, עם גימור יבש, חם וארצי.הכי נהנה עם מנות טעימות מאוד, כמו רטבים על בסיס עגבניות, רביולי פטריות, צלי בקר או חזיר, ובשר ציד מצבי צבי ועד פסיון. זה גם מעולה עם גבינות בוגרות.תערובת: 85% סנג ' ובזה, 15% מרלו וקברנה סוביניון