קושיקשה
מוכן ב40 דק.
מנות12
ציון בריאות3
מגזין

סלט פסטה אנטיפסטו מהיר

סלט פסטה אנטיפסטו מהיר
סלט פסטה אנטיפסטו מהיר הוא הר ד ' אובר שמגיש 12. מנה אחת מכילה 249 קלוריות, 9 גרם חלבון, ו 10 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %8 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם גבינת אסיאגו, פלפל, חומץ יין אדום ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותה. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 40 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 30%. ציון זה הוא רע למדי. נסו סלט פסטה אנטיפסטו מהיר, סלט אנטיפסטו מהיר, ו סלט פסטה אנטיפסטו עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
הקציפו בקערה שמן זית, חומץ, שום, חרדל דיז ' ון, 1/2 כפית מלח ו -1 / 2 כפית פלפל שחור גרוס.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחור טחוןפלפל שחור טחון
חרדל דיז ' וןחרדל דיז ' ון
שמן זיתשמן זית
חומץחומץ
שוםשום
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
2
הביאו לרתיחה סיר גדול של מים מומלחים קלות. מבשלים פוסילי במים הרותחים, מערבבים מדי פעם עד שהם מבושלים אך יציבים לנגיסה, 12 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פוזילי.פוזילי.
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
3
ניקוז.
4
מערבבים פוסילי, בזיליקום, סלמי, פפרוני, לבבות ארטישוק, גבינת פרובולון, גבינת אסיאגו, זיתים, פלפלים אדומים קלויים, 1/2 כפית פלפל שחור ו-1/4 כפית מלח בקערה גדולה; מזלפים ויניגרט על סלט. לזרוק באופן שווה מעיל.
מרכיבים שתצטרך
פלפלים אדומים קלוייםפלפלים אדומים קלויים
לבבות ארטישוקלבבות ארטישוק
פרובולוןפרובולון
גבינת אסיאגוגבינת אסיאגו
פלפל שחורפלפל שחור
ויניגרטויניגרט
פפרוניפפרוני
פוזילי.פוזילי.
זיתיםזיתים
סלאמיסלאמי
באזיל!באזיל!
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה

מרכיבים

596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת אסיאגו מגוררתגבינת אסיאגו מגוררת1(יכול להיות או להרחיק)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה11 קילו קישואים,חרדל דיז'וןחרדל דיז'ון1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבזיליקום קרוע או קצוץ (10 עד 12 עלים)בזיליקום קרוע או קצוץ (10 עד 12 עלים)3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבזיליקום טרי פרוס דקבזיליקום טרי פרוס דק454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילת פסטה פוזיליחבילת פסטה פוזילי1שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוףשום, קצוץשום, קצוץ184אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)לבבות ארטישוק מושרים, מרוקנים ומבותריםלבבות ארטישוק מושרים, מרוקנים ומבותרים3(חוֹרֶף)זיתים קצוציםזיתים קצוצים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפפרוני פרוס דקפפרוני פרוס דק596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפרוס דק גבינת פרובולונהפרוס דק גבינת פרובולונה1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר3(חוֹרֶף)פלפלים קלויים פרוסיםפלפלים קלויים פרוסים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפרוס דק Genoa סלאמיפרוס דק Genoa סלאמי0(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

אנטיפסטי עובד ממש טוב עם יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. נקטר גרהם בק בליס עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 21 דולר לבקבוק.
גרהם בק בליס נקטר
גרהם בק בליס נקטר
למי שלא אוהב את זה יבש, גרהם בק דמי-שניות הוא תירוץ מצוין לפינוק עצמי וקלות דעת. ניחוחות שמרים קלים, עם רמזים של חמאה, דבש ופרלין, התוסס המענג הזה יעורר את החושים המתוקים שלך.תערובת: 39% שרדונה, 61% פינו נואר