קושימומחה
מוכן ב8 שעות, 20 דק.
מנות12
ציון בריאות10
מגזין

מרק אדום גדול

מרק אדום גדול
מרק אדום גדול הוא מתכון ללא גלוטן עם 12 מנות. חלק אחד של המנה הזו מכיל בסביבות 22 גרם חלבון , 10 גרם שומן , ובסך הכל 242 קלוריות . , מתכון זה מכסה 15% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. זה עובד היטב כמנה עיקרית במחיר סביר. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. אדם אחד מצא את המתכון הזה טעים ומשביע. הסתיו יהיה אפילו יותר מיוחד עם המתכון הזה. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 8 שעות ו-20 דקות . אם יש לכם מרק בקר מרוכז, מלח, רוטב פיקנטה וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. אם לוקחים בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה זוכה לציון של 46% , וזה די טוב. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תאהב גם מתכונים כמו Big Red , Big Beef in Red Wine Pai , וקאפקייקס יין אדום של Manischewitz {Big Giveaway!} .

הוראות

1
במחבת גדולה משחימים בשר בקר בשמן.
מרכיבים שתצטרך
1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
2
העבר ל-5 qt. בישול איטי; מוסיפים את שאר המרכיבים מלבד הטורטיות והגבינה. מכסים ומבשלים על נמוך במשך 8-10 שעות או עד שהבשר רך.
מרכיבים שתצטרך
4 טורטיות קמח (6 אינץ'), טמפרטורת החדר4 טורטיות קמח (6 אינץ'), טמפרטורת החדר
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
ציוד שתשתמש בו
2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים
3
להגשה, מניחים מספיק רבעי טורטייה לכיסוי תחתית כל קערה.
מרכיבים שתצטרך
4 טורטיות קמח (6 אינץ'), טמפרטורת החדר4 טורטיות קמח (6 אינץ'), טמפרטורת החדר
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
4
יוצקים מרק על חתיכות טורטייה; מפזרים גבינה.
מרכיבים שתצטרך
4 טורטיות קמח (6 אינץ'), טמפרטורת החדר4 טורטיות קמח (6 אינץ'), טמפרטורת החדר
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)

מרכיבים

283אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יכול מרק בשר מרוכז, לא מזוהםיכול מרק בשר מרוכז, לא מזוהם907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)תבשיל בשר בקר, חתוך לקוביות 1 אינץתבשיל בשר בקר, חתוך לקוביות 1 אינץ2(חוֹרֶף)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)283אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יכול מרוכז מרק עוף, חייכול מרוכז מרק עוף, חי11 קילו קישואים,1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף283אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מרק עגבניות מרוכז יכול, לא מבושלמרק עגבניות מרוכז יכול, לא מבושל8טורטיות תירס, לחתוך לרבעיםטורטיות תירס, לחתוך לרבעים8טורטיות תירס, לחתוך לרבעיםטורטיות תירס, לחתוך לרבעים2ציפורןשום, טחוןשום, טחון11 קילו קישואים,כמון טחוןכמון טחון11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.תיבול לימון-פלפלתיבול לימון-פלפל120אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בצל קצוץבצל קצוץ876 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק3/4 עד 1 כוס חלב 2%.3/4 עד 1 כוס חלב 2%.11 קילו קישואים,1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינת צ'דר חתוכה בגביעגבינת צ'דר חתוכה בגביע794אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)cans each) diced tomatoes in saucecans each) diced tomatoes in sauce596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר