קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות2
ציון בריאות47
מגזין

סלט קוסקוס חריף

סלט קוסקוס חריף
סלט קוסקוס חריף דורש בערך 10 דקות מההתחלה ועד הסוף. והוא מתאים להגשה ל 2 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 476 קלוריות, 22 גרם חלבון ו 10 גרם שומן. 162 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. אנשים רבים באמת אהבו את המנה העיקרית. אם יש לכם קוסקוס, שקדים, ציר עוף, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה הובא לכם על ידי BBC אוכל טוב. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב lacto אובו צמחוני דיאט. נסו סלט קוסקוס טרופי חריף, סלט קוסקוס מתוק ומתובל, ו סלט קוסקוס חריף (מתכונים דומים).

הוראות

1
הפוך את הקוסקוס ואת החומוס לתוך קערה ושופכים מעל המניה. לכסות ולהשאיר למשך 5-10 דקות עד קוסקוס ספג את המניה. אפשר להתקרר קצת. לזרוק דרך גרידת לימון ומיץ, פלפל, שקדים ונענע. כף לתוך מיכל, ואז למעלה עם יוגורט טפטוף של אריסה.
מרכיבים שתצטרך
כסף ללא נעלייםכסף ללא נעליים
1/2 כוס שמן זית כתית מעולה גויה1/2 כוס שמן זית כתית מעולה גויה
ג'ינג'ר מגובש קצוץ ונענע טרייה טחונהג'ינג'ר מגובש קצוץ ונענע טרייה טחונה
( 23)( 23)
HarissaHarissa
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
חבילת עוגת שכבות וניל קפואהחבילת עוגת שכבות וניל קפואה
טקילה באיכות טובה (מומלץ: 100 אחוז אגבה)טקילה באיכות טובה (מומלץ: 100 אחוז אגבה)
1 פאונד פסטה פצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של כ-2.5 אינץ' על 2 אינץ' רוחב1 פאונד פסטה פצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של כ-2.5 אינץ' על 2 אינץ' רוחב
2 שיני שום (1 טחון, 1 שלם)2 שיני שום (1 טחון, 1 שלם)
ציוד שתשתמש בו
להברשה ולטיגון בשמן עמוקלהברשה ולטיגון בשמן עמוק

יין מומלץ: שרדונה, Gruener Veltliner, סוביניון בלאן

שרדונה, Gruener Veltliner, ו סוביניון בלאן הם הבחירה העליונה שלי לסלט. לסוביניון בלאן ולגרונר יש גם תו הרבי המשלים סלטים עם מספיק חומצה כדי להתאים ויניגרט טארט, בעוד שרדונה יכול להיות בחירה טובה עבור רטבים סלט שמנת. יין אחד אתה יכול לנסות הוא שרדונה אחוזת רושיולי. יש לו 4.3 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 42 דולר.
שרדונה אחוזת רושיולי
שרדונה אחוזת רושיולי
יין זה הוא דוגמה מצוינת למאפיינים הייחודיים של רכוש רושיולי ועמק הנהר הרוסי. ניחוחות של תפוח בשל, פירות טרופיים, אגוזי לוז ומגע של תבלין משתלבים עם טעמי התפוח העשירים וחומציות חדה.