קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות1
ציון בריאות91
מטבחיםאמריקאי
דיאטותפסקאטרית
סוגי מאכליםסלט
מגזין

סלט קיסר לובסטר

סלט קיסר לובסטר
זמן הכנת המתכון כ 20 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב pescatarian דיאט. גשו לסופר וקנו פילה אנשובי, פלפל, שמן זית כתית מעולה, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש ב גרידת לימון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות מרמלדה כתומות עם זיגוג גרידת תפוז כקינוח. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular מרהיב של 84%. נסו סלט קיסר לובסטר, סלט קיסר עוף עם קרוטונים שום {ורוטב קיסר אור}, ו סלט קיסר בגריל עם רוטב סלט קיסר קל (מתכונים דומים).

מרכיבים

11 קילו קישואים,פילה אנשובי, שטוף טחון (אודותפילה אנשובי, שטוף טחון (אודות1WES E אומנויות השפה האנגליתפלפל שחור, לפי הטעםפלפל שחור, לפי הטעם2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקוביות לחם, 1/4 אינץ ' מרובע לחתוך עם הקרום הוסרקוביות לחם, 1/4 אינץ ' מרובע לחתוך עם הקרום הוסר1WES E אומנויות השפה האנגליתרוטב קיסררוטב קיסר1WES E אומנויות השפה האנגליתקוויאר, שטוף כדי שמנמן ולהסיר עודף מלח (קוויאר סלמון)קוויאר, שטוף כדי שמנמן ולהסיר עודף מלח (קוויאר סלמון)227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שורש סלרי, קלופים לחתוך דק julienneשורש סלרי, קלופים לחתוך דק julienne1sprigchervilchervil11 קילו קישואים,חרדל דיז'וןחרדל דיז'ון1גדולזנים של פטריותזנים של פטריות5(חוֹרֶף)בזיליקום קרוע או קצוץ (10 עד 12 עלים)בזיליקום קרוע או קצוץ (10 עד 12 עלים)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פטרוזיליה טרייה, טחון דקפטרוזיליה טרייה, טחון דק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפריזי, עלים לבנים עדיניםפריזי, עלים לבנים עדינים1WES E אומנויות השפה האנגליתקרוטונים שוםקרוטונים שום3largesשיני שום, כתוששיני שום, כתוש3(חוֹרֶף)מיץ לימון טרימיץ לימון טרי1(יכול להיות או להרחיק)גרידת לימון, מגורד טריגרידת לימון, מגורד טרי1WES E אומנויות השפה האנגליתסלט לובסטרסלט לובסטר2לובסטרים, מאודים (בערך שני קילו כל אחד)לובסטרים, מאודים (בערך שני קילו כל אחד)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2(חוֹרֶף)גבינת פרמזן, מגוררת טריגבינת פרמזן, מגוררת טרי2largesלבבות חסה רומייןלבבות חסה רומיין1WES E אומנויות השפה האנגליתמלח, לפי הטעםמלח, לפי הטעם11 קילו קישואים,12 עד 16 לחמניות סנדוויץ'12 עד 16 לחמניות סנדוויץ'1WES E אומנויות השפה האנגליתGarnishmentsGarnishments

יין מומלץ: שבלי, שרדונה

לובסטר עובד ממש טוב עם שאבלי ושרדונה. שאבלי מושלם עם לובסטר, אבל שרדון מאזורים אחרים חייב להכות את המקום מדי. אטיין בואלו שאבלי עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 21 דולר לבקבוק.
Etienne Boileau Chablis
Etienne Boileau Chablis
דומיין דה אטיין בואלו (Domaine du Etienne Boileau) ממוקם בעיירה הקטנה שאבלי (Chablis), בקצה הצפוני של אזור היין הצפוני של צרפת. המנוי לאמונה כי מסורת בשילוב עם טרואר ואקלים חיוניים להכנת יין גדול, גידול הגפנים באחוזה נשלט על ידי האמונה כי מגדל יין צריך לאפשר את הסביבה הטבעית שבה הענבים שלו גדלים לבוא לידי ביטוי ישירות בכוס.