קושימומחה
מוכן ב1 ש, 50 דק.
מנות8
ציון בריאות66
מגזין

סלט קיץ קפה צרפתי

סלט קיץ קפה צרפתי
קפה צרפתי סלט קיץ יכול להיות רק הים התיכון מתכון שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה %25 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 8 מנות. עם 448 קלוריות, 14 גרם חלבון ו 10 גרם של שומן כל אחד. לא הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-4 היו אומרים שזה פגע במקום. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן וצמחוני דיאט. אם יש לך בצל, מלפפון, חרדל דיז'ון, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זה יהיה להיט בחג היום העצמאות שלך. . זה עובד היטב כמנה עיקרית ידידותית לתקציב. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular גדול של 88%. נסו קפה חלום צרפתי, קפה Ghivetch של נטשה (תבשיל קיץ), ו סלט ביסטרו A La Cafe Flo (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים את תפוחי האדמה בסיר גדול עם מספיק מים מלוחים קלות כדי לכסות. מביאים לרתיחה על חום בינוני גבוה, ומבשלים עד רך, אבל עדיין מוצק. זה ייקח בערך 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
ניקוז, מגניב לחתוך לחתיכות בגודל ביס.
3
בקערת סלט גדולה, להקציף יחד את שמן זית, שום, חרדל דיז ' ון.
מרכיבים שתצטרך
חרדל דיז ' וןחרדל דיז ' ון
שמן זיתשמן זית
שוםשום
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
4
מוסיפים את הכרוב, תירס, בצל אדום, פלפל אדום, פלפל ירוק, פלפל צהוב ומלפפון.
מרכיבים שתצטרך
פלפל צהובפלפל צהוב
פלפל ירוקפלפל ירוק
פלפל אדוםפלפל אדום
בצל אדוםבצל אדום
מלפפוןמלפפון
כרובכרוב
תירסתירס
5
הוסף שעועית, אם תרצה.
מרכיבים שתצטרך
שעועיתשעועית
6
מערבבים בתפוחי האדמה המקוררים. לשטוף את הידיים, ולהשתמש בהם כדי לערבב הכל יחד עד מצופה היטב עם ההלבשה. מערבבים בעדינות בגבינת רומנו, ומתבלים במלח ופלפל לפי הטעם. צ ' יל במשך שעה אחת לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
גבינת רומנוגבינת רומנו
תפוח אדמהתפוח אדמה

יין מומלץ: בורדו, שמפניה, בורדו לבן

צרפתית ניתן לזווג עם בורדו, שמפניה, בורגונדי לבן. יין צרפתי הוא מגוון בדיוק כמו אוכל צרפתי, אבל אתה כמעט ולא להשתבש עם שמפניה. אם הארוחה שלך דורשת יין לבן, אתה יכול גם לנסות בורגונדי לבן. לאדום, נסה תערובת בורדו אדומה. אתה יכול לנסות Les Hauts דה Lagarde בורדו בלאן. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 14 דולר לבקבוק.
Les Hauts de Lagarde Borde Blanc
Les Hauts de Lagarde Borde Blanc
# 13 של יינות Enthusiast Top 100 של 2014חלוק צהוב חיוור עם השתקפויות ירוקות.ארומה: הדומיננטיות של סוביניון בלאן חושפת טעמים עזים של פרחים לבנים, הדרים ופירות לבנים. בעוד בפה Semillon מביא עגלגלות, נפח ועושר עםהערות נעימות של פירות הדר. חיוניות טובה מובילה לסיום נהדר.