קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות31
מגזין

סלט שרימפס דרומי

סלט שרימפס דרומי
סלט שרימפס דרומי יכול להיות רק המנה העיקרית שאתם מחפשים. ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, מתכון pescatarian מגישה 6 . מנה זו מכילה סביב 37 גרם חלבון 33 גרם של שומן, וסך הכל 585 קלוריות. זה הוא יקר למדי. מתכון לאוהדים של מזון דרומי. אם יש לך פלפל, מיונז, בצל, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. , שהוא מוצק. אם אהבתם את המתכון הזה, אנו ממליצים לנסות גם : סלט שרימפס דרומי, שרימפס ודגים דרומיים, ו שרימפס ודגים דרומיים.

הוראות

1
להביא 4 כוסות מים לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים שרימפ מרתיחים שקיק.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים שרימפס ומרתיחים במשך 4 דקות.
מרכיבים שתצטרך
4
מסננים שרימפס ושרימפס מרתיחים מים. קוצצים שרימפס לחתיכות בגודל ביס ומניחים על מגבות נייר כדי להתקרר. בשרימפס השמורים מרתיחים מים, מוסיפים את האורז ומבשלים עד למכרז במשך 15 עד 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
5
מסננים אורז במסננת ולאפשר להתקרר.
מרכיבים שתצטרך
6
מוסיפים בצל, זיתים ופלפל לאורז ומערבבים במיונז.
מרכיבים שתצטרך
7
מוסיפים את השרימפס המקורר היבש לתערובת ומתמזגים היטב.
מרכיבים שתצטרך
8
מפזרים פפריקה ומקשטים עם פרוסות לימון ועגבניות.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס ניתן לזווג עם פינו גריג ' יו, ריזלינג, ו סוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. ה-Alsace Willm Pinot Gris Reserve עם דירוג של 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 16 דולר לבקבוק.
Alsace Willm Pinot Gris Reserve
Alsace Willm Pinot Gris Reserve
צבע זהוב אינטנסיבי עם רמזים של אוקר, היין יש אף של פירות בשלים, חבושים. בפה ההתקפה היא גם גמישה ומלאה, עם הערות של דבש ותבלינים. הסופי מאזן בצורה מושלמת סוכר וחומציות.זוג זה יין לצד כבד אווז מטוגן במחבת, בשר לבן בגריל או קלוי (בשר חזיר, עגל), ארנב, עוף ברוטב שמנת, דגים מעושנים, מנות פטריות כגון ריזוטו.