קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות2
ציון בריאות92
מגזין

סלמון & קוסקוס מהיר עם כוסברה ויניגרט

סלמון & קוסקוס מהיר עם כוסברה ויניגרט
סלמון & קוסקוס מהיר עם כוסברה ויניגרט עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה אחת מכילה עד 45 גרם חלבון 31 גרם של שומן, וסך הכל 882 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 2 מנות סועדים.. גשו לסופר וקנו שמן זית, פילה סלמון, מיץ לימון ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש עד סומאק אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,יוגורט מוקצף חריף עם פטל אדום מעורבב דבש וסומק כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 10 דקות. נסו תיקון מהיר של סלמון עם לימון וכוסברה (כוסברה), סלט סלמון בגריל עם כוסברה תפוז דם ויניגרט, ו סלט פהיטה סלמון ליים צ'ילה עם כוסברה ויניגרט ליים (מתכונים דומים).

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

ניתן לזווג סלמון עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. היינות בדיעבד שרדונה עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 26 דולר לבקבוק.
יינות בדיעבד שרדונה
יינות בדיעבד שרדונה
השרדונה שלנו מ-2018 מקורו בכרמים בקרנרוס ובאוק נול. מותסס נירוסטה, ולאחר מכן בגיל שלושה חודשים על lees אלון צרפתי ניטראלי, היין מראה חומציות רבה, משקל ותחושה הפה. זה 100% שרדונה מראה חומציות שמורות בדרך כלל עבור יינות אל חלד בלבד. זה שרדונה מאוזן להפליא.