קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות66
מגזין

סלמון אפוי הדרים

סלמון אפוי הדרים
סלמון אפוי הדר הוא איש מערות, ללא גלוטן, ללא חלב, וראשוני מנה עיקרית. מתכון זה מכין 4 מנות עם 289 קלוריות, 34 גרם חלבון, ו 11 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה 26% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. גשו לסופר וקנו מלח ים ופלפל, לימון, יין, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש בלימון אתה יכול לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם עוגיות לחם לימון עם ציפוי לימון {מחווה לדודה רוקסן} כמו קינוח. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 20 דקות. זה מובא לך על ידי מזוןרשת. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון ספוני מרהיב של 97%. מתכונים דומים: סלמון אפוי הדרים, סלמון חדור הדרים עם קרום פלפל הדרים., ו סלמון הדר.

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
2
מחממים את התנור ל 375 מעלות צלזיוס.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
3
בתבנית אפייה גדולה של 9 על 13 רדודה מניחים פרוסת לימון 1 עם פרוסת תפוז 1 זה לצד זה כך שתסיימו עם 4 קבוצות. לכל פילה סלמון תהיה מצע הדרים משלו. מתבלים כל פילה במלח ופלפל ואז מניחים כל פילה סלמון מעל 2 פרוסות הלימון והתפוז. בקערה קטנה מערבבים את השמיר, העגבניות המיובשות ושמן העגבניות. מחלקים תערובת על גבי פילה הסלמון ואז מזלפים את היין.
מרכיבים שתצטרך
עגבניות מיובשותעגבניות מיובשות
מלח ופלפלמלח ופלפל
פילה סלמוןפילה סלמון
כתוםכתום
עגבנייהעגבנייה
לימוןלימון
שמירשמיר
ייןיין
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
קערהקערה
4
מכניסים את תבנית האפייה לתנור ומבשלים 8 עד 10 דקות.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן הם בחירה מצוינת לסלמון. כדי להחליט על לבן או אדום, כדאי לשקול את התיבול והרטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר למנות חמאתיות וקרמיות, בעוד שסוביניון בלאן יכול להשלים מנות עשבי תיבול או הדרים. אדום בעל גוף קל, נמוך טאנין כמו פינו נואר, משתלב נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. התווית החדשה של פרדוצ ' י לוט שרדונה ליין עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים נראית כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
פרדוצ ' י לוט קטן יין שרדונה תווית חדשה
פרדוצ ' י לוט קטן יין שרדונה תווית חדשה
לכבוד המורשת העשירה של ענבי השרדונה, אנו בוחרים המון קטן של ענבי שרדונה זנים מובחרים כדי למזג יין בעל אופי נועז ותוסס וטעמים מאוזנים של תפוח פריך, אגס ופירות טרופיים.