קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות45
מגזין

סלמון בגריל עשב שמנת

סלמון בגריל עשב שמנת
סלמון בגריל עשב שמנת עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה אחת של מנה זו מכילה כ 24 גרם חלבון, 21 גרם שומן, ובסך הכל 296 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. מתכון זה מן הטעם של הבית יש 1 אוהדים. זה יהיה להיט שלך הרביעי ביולי אירוע. אם יש לכם שן שום, שמנת, מלח מתובל ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, פסקטרי וקטוגני דיאטה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 30 דקות. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון ספוני של 76%, וזה די טוב. סלמון עלום עם רוטב עשבי תיבול שמנת, סלמון מתנדנד עם רוטב עשבי תיבול שמנת, ו סלמון בגריל עם רוטב עשבי תיבול דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
בקערה קטנה מערבבים את שמונת המרכיבים הראשונים.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מברשת בצד העור של סלמון עם שמן.
מרכיבים שתצטרך
סלמוןסלמון
שמן בישולשמן בישול
3
הרטיבו מגבת נייר בשמן בישול; בעזרת מלקחיים עם ידית ארוכה, שפשפו על מתלה הגריל לציפוי קל.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
גרילגריל
מלקחייםמלקחיים
4
מניחים סלמון על מתלה הגריל, עם העור כלפי מטה; מורחים תערובת שמנת חמוצה על דגים. גריל, מכוסה, על אש בינונית 12-14 דקות או עד שהסלמון מתקלף בקלות בעזרת מזלג.
מרכיבים שתצטרך
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
סלמוןסלמון
מורחיםמורחים
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל

יין מומלץ: פינו נואר, שרדונה, סוביניון בלאן

פינו נואר, שרדונה וסוביניון בלאן הם הבחירות המובילות שלי לסלמון בגריל. כדי להחליט על לבן או אדום, כדאי לשקול את התיבול והרטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר למנות חמאתיות וקרמיות, בעוד שסוביניון בלאן יכול להשלים מנות עשבי תיבול או הדרים. אדום בעל גוף קל, נמוך טאנין כמו פינו נואר, משתלב נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. יין אחד שתוכלו לנסות הוא סטולץ אורגני פינו נואר. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-26 דולר.
סטולץ אורגני פינו נואר
סטולץ אורגני פינו נואר
זה פינו מראה היטב עם צבע עשיר עמוק שלה ניחוח פרחוני עבור אורגני קולומביה ערוץ פינו נואר. הכל על מנת שהיין הזה יקבל בברכה שנים של יישון או ישתכר במקום.